Home Bank, aplicatia de internet si mobile banking a ING Bank, are din nou probleme de functionare in acest moment, la doar doua zile dupa ce clientii bancii au reclamat ca nu pot sa se conecteze la contul online iar unii nu au putut utiliza cardurile.
“Nu a trecut nici o luna de la publicarea acestui articol si aplicatia Homebank are din nou probleme.
Serviciul online al ING devine dezamagitor si impredictibil. Sunt client fidel al bancii de multi ani, dar imi este din ce in ce mai greu sa am incredere in ei”, spune un cititor.
“Iar nu merge Homebank. Angajati ceva IT-isti cu experienta sau suferim in grup toti clientii? Niste despagubiri pentru perioada in care nu functioneaza?! Avand in vedere ca la ING nu exista casierie?! As vrea un raspuns, daca se poate fara standard callcenter”, s-a plans un client al bancii, pe pagina de Facebook.
“Te asiguram ca se lucreaza in acest moment la remedierea problemelor intampinate”, a raspuns banca.
“Am o problema cu serviciul Homebank! Nu imi functioneaza de cateva zile. Serviciile oferite de dvs telefonic sunt mizerabile si nu pot fi folosite de un om cu respect pentru propriul timp. Ma poate ajuta cineva? Si cum?”, s-a plans un alt client ING.
In urma cu doua zile, ING Bank a avut iar probleme cu Home Bank, la care clientii bancii nu au putut sa se conecteze timp de cateva ore, dupa alte doua astfel de erori in aceasta luna. (vezi aici detalii)
ACTUALIZARE
In jurul orei 14,30, ING a revenit cu precizarea ca “in acest moment serviciul functioneaza fara probleme.
Ne cerem scuze pentru toate neplacerile cauzate de aceasta nefunctionalitate”.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii