OTP Bank Romania a depasit cifra de 15000 de utilizatori pentru serviciile de Internet Banking si Contact Center

Autor:

Bancherul.ro
2009-05-11 13:04

La trei ani după lansarea serviciului OTPdirekt, OTP Bank România a depăşit numărul de 15.000 de utilizatori ai acestui serviciu, reprezentând aproape 10% din numărul total de clienţi ai băncii, ceea ce confirmă calitatea şi popularitatea serviciului. Mai mult, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, numărul de utilizatori a crescut cu 50%.rn rnPe lângă numărul de utilizatori OTPdirekt, atât numărul de tranzacţii, cât şi volumul acestora au cunoscut creşteri importante. Astfel, faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, numărul de tranzacţii efectuate prin intermediul OTPdirekt a crescut cu 26%, iar volumul acestora, cu 17%.rnrn„Ştim că fiecare dintre clienţii noştri îşi doreşte ca administrarea operaţiunilor bancare să îi ocupe cât mai puţin timp. Astfel, OTPdirekt este un serviciu confortabil, rapid şi sigur, care se potriveşte perfect unui stil de viaţă modern. Multitudinea de operaţiuni care pot fi efectuate prin intermediul acestui canal a transformat serviciul într-unul extrem de popular.”, a declarat László Diósi, Director General, OTP Bank România.rnrnUtilizatorii OTPdirekt îşi pot accesa conturile non-stop, prin intermediul a trei canale: telefon (Contact Center), internet (Internet Banking) şi SMS (Alerte SMS). O serie de servicii bancare importante pot fi utilizate rapid şi într-un mod confortabil, atât de către persoanele fizice, cât şi de către companii: plăţi intra şi interbancare, în RON şi în valută, schimburi valutare, administrare depozite, plăţi bugetare, deschiderea de conturi curente şi de economii, plăţi pentru cardul de credit, modificări ale limitelor de retragere de la ATM, modificări ale Alertelor SMS.rnrnOTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, cea mai mare bancă independentă din Europa Centrală şi de Est. În afara Ungariei, OTP Bank are operaţiuni în România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ukraina, Slovacia şi Serbia. OTP Group deserveşte aproape 12 milioane de clienţi în 9 ţări, prin intermediul a 1500 de unităţi teritoriale, prin intermediul reţelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice. rn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

BRD și-a crescut creditele cu 21%, iar depozitele cu doar 5%

BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii

Libra Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu față de credite

Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii

Fondul de pensii BRD Medio devine Pensia Mea Plus

BT Pensii va administra de acum înainte FPF BRD Medio, sub denumirea de Pensia Mea Plus, înurma primirii aprobării din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru preluareaadministrării fondului de... detalii

BT Broker de Asigurare își diversifică afacerea

BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii