Începând cu data de 7 iunie, OTP Bank România a dat startul unui concurs, parte a Business Kombat, campanie adresată IMM-urilor, anunta banca. rnrnConcursul durează 13 săptămâni, iar pentru a participa, cei interesaţi sunt invitaţi să acceseze website-ul campaniei, www.business-kombat.ro şi să se înregistreze, prin completarea câmpurilor obligatorii. rnrnConcursul se înscrie în linia de promovare a campaniei – afacerile sunt ca un război continuu – şi pune accent pe spiritul de echipă, componentă principală în menţinerea unui business de succes. Concurenţii trebuie să parcurgă şase etape, echivalente a şase grade, în funcţie de care vor fi acordate premiile. rnLa final, OTP Bank va organiza evenimentul „Marea Confruntare OTP Bank Business Kombat”, constând într-un concurs de laser tag între 16 echipe, fiecare a câte 4 jucători. rnrnOrganizatorii pun la dispoziţie trei categorii de premii:rn• Premii săptămânale: 5 memory stickuri USB, 7 lanterne şi 10 porturi USB/ săptămână;rn• Premii lunare: 3 laptopuri DELL MINI 10, 5 aparate foto digitale FUJIFILM cu filmare HD şi 10 binocluri PENTAX/ lună şirn• Premii în bani, în valoare totală de 8000 de euro, ce vor fi acordate la ”Marea Confruntare”. rnrnDincolo de premiile atractive, concursul oferă o activitate antrenantă, amuzantă şi relaxantă. Extragerea câştigătorilor se realizează în mod electronic, numele acestora fiind anunţate pe website-ul dedicat, până la data de 30 septembrie 2010. Regulamentul campaniei este disponibil pe www.business-kombat.ro.rnrnÎn luna mai 2010, OTP Bank România a demarat campania Business Kombat pentru susţinerea IMM-urilor, oferind – până la data de 9 iulie 2010:rnrn• 6 luni de servicii bancare gratuite;rn• Credite în lei, cu dobândă fixă de 9% şi comision de administrare 0;rn• Pachete superioare de produse si servicii, fără costuri adiţionale, pentru 6 luni.rnrn„Scopul campaniei Business Kombat este acela de a sprijini IMM-urile, într-o perioadă în care instabilitatea mediului economic reprezintă o reală problemă pentru acestea. De altfel, Întreprinderile Mici şi Mijlocii reprezintă un segment important pentru care OTP Bank România a oferit, de-a lungul anilor, produse şi servici personalizate, menite să încurajeze dezvoltarea afacerii.”, a declarat László Diósi, CEO, OTP Bank România.rnrnOTP Bank România este subsidiară a OTP Bank, cel mai mare grup bancar independent din Europa Centrală şi de Est. OTP Bank oferă servicii universale în Ungaria, România, Muntenegru, Croaţia, Bulgaria, Rusia, Ucraina, Slovacia şi Serbia, pentru mai mult de 12 milioane de clienţi, prin intermediul unei reţele teritoriale de 1500 de unităţi, prin intermediul reţelei de ATM-uri şi prin sistemul de canale electronice. rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Comercială Română și MedLife își unesc eforturile într-un parteneriat strategic pentru a facilita accesul la servicii bancare moderne și consultații medicale gratuite în comunitățile rurale și urbane mici din... detalii
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și oferă credite ipotecare în lei și euro, cu aprobare financiară online, în circa 30 de minute, cu zero drumuri la bancă, anunță banca într-un comunicat,... detalii
Banca Transilvania devine Partenerul Oficial de Cursă al Echipei McLaren Formula 1 la Marele Premiu al Ungariei Formula 1 Lenovo 2025 (Formula 1 Hungarian Grand Prix), una dintre cele mai... detalii
BT Leasing și fintech-ul Finqware anunță o premieră în rândul companiilor de leasing din România: plata facturilor de leasing direct din contul bancar, inițiată prin link personalizat, conform unui comunicat... detalii