Noi obiective strategice la Eximbank: dezvoltarea retelei si dublarea numarului de clienti

Autor:

Bancherul.ro
2012-09-17 13:00

Dezvoltarea rețelei teritoriale și dublarea numărului de clienți reprezintă principalele obiective strategice pe care managementul EximBank le-a stabilit pentru perioada 2012 – 2016, astfel încât instituția financiară să mențină tendința de creștere accentuată pe care a urmat-o în ultimii trei ani.rnrn”Stadiul actual de dezvoltare al băncii – în care au fost optimizate fluxurile și procedurile de lucru – permite și chiar impune dezvoltarea rețelei teritoriale pentru a susține creșterea organică a băncii. Avem în vedere deschiderea în următorii patru ani a nouă agenții, care se vor adăuga celor trei existente, astfel încât să creștem gradul de accesibilitate al societăților comerciale la produsele noastre specifice”, a spus Ionuț Costea, președintele EximBank.rnrnPortofoliul de clienți al băncii s-a schimbat considerabil în ultimii ani, principalii beneficiari fiind în prezent IMM-urile și societățile comerciale mari – cu o pondere de 80% repartizată egal. Entitățile de stat și-au redus constant ponderea: de la 44% cât aveau la finele lui 2008, la aproape 20% în 2011 – ceea ce arată că EximBank își îndeplinește misiunea strategică de susținere a companiilor performante.rnrnBanca a înregistrat o creștere a expunerii față de clienții nebancari cu circa 700 de milioane de euro în condițiile dificile ale crizei ceea ce reprezintă o contrabalansare a frânării activității de creditare a băncilor străine precum și o confirmare a faptului că România are nevoie de bănci locale puternice care să susțină dezvoltarea economică.rnrn”Un management profesionist poate face ca o companie de stat să aibă rezultate peste media pieței și peste cifrele principalilor concurenți”, a mai spus Ionuț Costea care a adăugat că profitul brut cumulat înregistrat de EximBank de la finele anului 2008 și până în iunie 2012 a fost de aproximativ 455 de milioane de lei.rnrnEximBank este o instituţie specializată al cărei portofoliu de produse, axat pe cele trei direcţii de acţiune – finanţare, garantare şi asigurare, permite băncii să susţină activitatea şi dezvoltarea exportatorilor, a IMM-urilor şi a companiilor ce derulează proiecte în domenii prioritare pentru dezvoltarea economiei, în special a celor ce contribuie la absorbţia de fonduri europene.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

BCR și-a sporit creditele de consum cu 41%

BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii

ING se află printre cele 5 bănci prin care poți face transferuri instant cu cod QR

Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii

BCR devine a cincea banca prin care poti face transferuri instant cu cod QR

BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii

BNR modifică regulamentul privind raportarea datornicilor la CRC

Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii