Rezultatele financiare* ale Millennium Bank în primul trimestru din 2008 aratã o evolutie constantã a companiei pe piata bancarã din România, se arata intr-un comunicat de presa al bancii.rnrnValoarea totalã a activelor, la sfârsitul lui martie 2008, era de 148.9 milioane de euro, ceea ce reprezintã o crestere cu 82% fatã de decembrie 2007. În plus, volumul total al împrumuturilor acordate de cãtre Millennium Bank a crescut de la 37.2 milioane de euro, la sfârsitul anului trecut, la 78.9 milioane euro în primãvara lui 2008. Millennium Bank a reusit sã atragã depozite de 74.9 Euro, îndicând o crestere cu 95% în primul trimestru a lui 2008.rnrnPierderile înregistrate de cãtre Millennium Bank, reprezentând rezultatul direct al investitiilor initiale, au fost, în primele 3 luni ale anului 2008, cu 50% mai mici decât s-a estimat. Astfel, din bugetul alocat în valoare de 10.5 milioane de euro, Millennium Bank a avut pierderi de doar 5.4 milioane de euro, datoritã unui profit operational mai mare decât cel preconizat.rnrn“Rezultatele financiare ale Millennium Bank aratã o evolutie constantã si sigurã a companiei pe piata competitivã din România. Am reusit sã depãsim obiectivele stabilite si suntem încrezãtori cã investitiile masive în România, pe care le avem în plan pentru urmãtorii ani, vor asigura pozitia Millennium Bank în sectorul financiar”, a declarat Jose Toscano, CEO Millennium Bank.rnrnStrategia bãncii pentru 2008 include continuarea investitiilor pe piata din România. Reteaua de sucursale urmeazã sã fie extinsã de la 42 pânã la aproximativ 80 de unitãti, iar numãrul de angajati va creste de la 509 pânã la 850.rnrnÎn perioada relativ scurtã de când Millennium Bank este operationalã în România, produsele si serviciile sale au fost foarte bine primite atât de cãtre public cât si de cãtre specialisti în domeniul economic si financiar. În acest sens, ATM-urile si Bancomatele Safe Deposit au fost premiate în cadrul Premiilor acordate de Piata Financiarã la categoria “Produsul bancar al anului” si respectiv, “Cea mai bunã solutie de Self-Banking pe piata din România”. Mai mult, în domeniul comunicãrii, Millennium Bank a primit douã premii Effie – Aur pentru campania “Inspiratã din viatã” la categoria “New Product” or „Service Introduction” si Bronz pentru campania de retail, “Inele”, la categoria Financial Loans. Proiectul „Bradul de Crãciun Millennium”, dezvoltat în iarna lui 2007, a câstigat premiul IAA pentru “Cel mai Grandios Eveniment al Anului”. rnrn* Toate datele financiare sunt obtinute prin metodele recunoscute de cãtre IFRS (International Financial Reporting Standards).rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii