MasterCard Europe îsi întãreste pozitia pe piata plãtilor contactless prin lansarea primului pilot european MasterCard® PayPass™ cu carduri co-branded, în parteneriat cu Banque Accord, institutia bancarã a lantului francez de hypermarket Auchan, se arata intr-un comunicat de presa al MasterCard.rnrnProiectul initial se va derula pe sase luni, va include si magazinele de haine Bizbee si lantul de restaurante Flunch si va fi dezvoltat în Englos, la vest de Lille, în nordul Frantei. Practic, pilotul va fi baza de pornire pentru un program de nivel national, care va fi implementat începând cu 2009. O primã implementare la nivel national este planificatã pentru cel de al doilea trimestru din 2008. rnrnUtilizând MasterCard PayPass, consumatorii vor trece cardul lor co-branded PayPass prin fata unui cititor echipat cu tehnologia PayPass pentru a realiza tranzactii cu o valoare mai micã de €25 la toti comerciantii participanti la program. Tehnologia inovatoare PayPass a fost special conceputã pentru ca plãtile de valoare micã sã poatã fi realizate rapid, sigur si usor, iar clientii sã nu mai fie obligati sã aibã la ei monede sau cecuri. Pentru cumpãrãturile cu o valoare mai mare, se poate cere în continuare introducerea codului PIN la terminal. rnrnCathleen Conforti, SVP, Global PayPass la MasterCard Worldwide, spune: “Decizia luatã de Banque Accord si Auchan de a-si uni fortele cu MasterCard PayPass pentru acest program pilot vine sã întãreascã pozitia noastrã pe segmentul plãtilor contactless.rnrn”Cu peste 19 milioane de carduri MasterCard PayPass acceptate la peste 73.000 de puncte de vânzare din întreaga lume si programe pilot dezvoltate în 20 de tãri, MasterCard se aflã în fruntea demersurilor privind înlocuirea numerarului pentru plãtile de valoare micã cu o metodã de platã mai sigurã, mai rapidã si mai usoarã.”rnrnDamien Guermonprez, CEO al Banque Accord spune: “Dorim sã implementãm programul la nivel national începând cu 2008. Faptul cã timpul petrecut la casã este redus în medie cu 40% va încânta cu sigurantã hypermarket-urile, retailerii specializati si furnizorii. Tranzactiile PayPass joacã un rol important în procesul de satisfacere a clientilor care vor sta la cozi mai mici, lucru care va însemna pentru retaileri o crestere a vânzãrilor.rnrnArnaud Mulliez, Presedinte Auchan Franta, adaugã: „Din punct de vedere al retailerilor, situatia este foarte simplã. Noi trebuie sã reducem mereu timpul petrecut de clientii nostri în fata casei de marcat. ªi, de aceea, trebuie sã fim pregãtiti sã adoptãm noi metode prin care sã atingem acest scop, iar tehnologia plãtilor contactless ne poate ajuta.”rnrnParticipantii la ultimul program s-au alãturat posesorilor de carduri MasterCard din toatã Europa care au experimentat deja avantajele PayPass ca urmare a lansãrii unor programe si piloturi în Europa, începând cu iunie 2006, atunci când Garanti Bank si importanti retaileri din Turcia au lansat primul program de credit PayPass din regiune. Acesta a fost urmat de:rn• noiembrie 2006: primele teste din Europa cu carduri de credit chip bazate pe standardul EMV MasterCard, în Strasbourg si Toulouse; extinderea unui pilot lansat anterior cu Royal Bank of Scotland Group (RBS) în Marea Britanie.rn• martie 2007: prima tranzactie europeanã bazatã pe tehnologia PayPass la McDonalds, ca parte a unui program pilot PayPass lansat în Elvetia, organizat de Grupul Aduno.rn• mai 2007: lansarea primului ceas din Europa, echipat cu tehnologia PayPass, în parteneriat cu Garanti Bank din Turcia. Consumatorii nu fac decât sã treacã ceasurile lor prin fata unui terminal PayPass pentru a realiza tranzactii asemãnãtoare cu tranzactiile cu carduri de credit la peste 600 de comercianti din Turcia, printre care se numãrã Burger King, Starbucks, Cinebonus, Aeroportul Istanbul Ataturk si Istanbul Ferry Corporation.rn• iulie 2007: lansarea primului program MasterCard PayPass din Italia, în parteneriat cu Poste Italiane, divizia Banco Posta. rn• septembrie 2007: implementarea la nivel national a plãtilor contactless în Marea Britanie. Procesul de implementare a început cu Londra si este programat sã demareze în 2008. Locuitorii Londrei vor putea sã utilizeze cardurile lor MasterCard PayPass în toatã capitala, sute de retaileri participând la program, printre care se numãrã McDonalds, Eat, Coffee Republic, Yo! Sushi, Krispy Kreme, Books Etc, Threshers si Muzeul de ªtiinte Naturale.rn• septembrie 2007: Institutia financiarã spaniolã Caja Segovia, în parteneriat cu Euro 6000 si MasterCard a fost prima institutie din Spania care a emis carduri contactless MasterCard® PayPass™ clientilor sãi. Acest pilot presupune testarea cardurilor PayPass si a telefoanelor mobile ce au încorporate tehnologia PayPass la o serie de comercianti în orasul Segovia. rnrnDespre MasterCard EuropernrnMasterCard Europe administreazã afacerea MasterCard Worldwide în Europa. Având sediul central în Waterloo, Belgia, MasterCard Europe este prezentã în 51 de tãri europene, organizate administrativ în trei zone care includ Zona Unicã de Plãti Euro (SEPA), pietele mature si pietele aflate în dezvoltare din Europa. Prin intermediul retelei sale de birouri locale, MasterCard Europe întelege si vine în întâmpinarea diverselor nevoi ale clientilor din diferitele piete din Europa, permitându-le sã realizeze afaceri asa cum îsi doresc. rnrnPrin intermediul MasterCard Worldwide, MasterCard Europe oferã clientilor si consumatorilor sãi din Europa acces la servicii de platã din întreaga lume. MasterCard Worldwide promoveazã comertul global, oferind o legãturã economicã esentialã între institutii financiare, companii, posesori de carduri si comercianti, în întreaga lume. În tripla sa calitate de francizor, procesator si consilier, MasterCard dezvoltã si sustine solutii de platã, proceseazã peste 16 miliarde de tranzactii în fiecare an si oferã analize specializate si servicii de consultantã cãtre institutiile financiare care îi sunt cliente si cãtre comercianti. Prin intermediul mãrcilor sale MasterCard®, Maestro® si Cirrus®, MasterCard oferã servicii clientilor si companiilor din peste 210 tãri si teritorii. Pentru mai multe informatii accesati: www.mastercardworldwide.com.rnrnDespre Banque Accord rnrnBanque Accord, subsidiarã a Grupului Auchan, este specializatã în electronic banking, managementul plãtilor cu carduri si credit. Banque Accord are peste 5 milioane de clienti în Europa, dintre care 2,7 milioane în Franta. Cumpãrãturile realizate cu carduri Banque Accord depãsesc 7 miliarde de euro. Peste 1.200 de persoane lucreazã în cadrul bãncii în Europa (în orasele Lille, Tours, Varsovia, Lisabona, Madrid, Milano, Budapesta, Bucuresti), în Moscova si Shanghai.rnrnDespre AuchanrnrnCreat în 1961 de cãtre Gérard Mulliez, Grupul Auchan este astãzi al zecelea cel mai mare grup de retail din lume.rnGrupul are patru divizii:rn- Hypermarket-uri cu 390 de magazine integrate în 12 tãrirn- Supermarket-uri cu 704 de magazine integrate în 5 tãrirn- Banque Accordrn- Immochan, divizia de real estate care administreazã 259 de centre de cumpãrãturirnrnGrupul Auchan este un grup independent detinut de Asociatia Familialã Mulliez (86.5%) si angajatii sãi (13.5%). Grupul are 170.000 de angajati si un profit de € 35.0 miliarde înainte de impozitare în 2006.
Nu există comentarii pentru această știre.
Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii