MasterCard lanseaza in Turcia platile contactless cu cardul de credit

Autor:

Bancherul.ro
2009-07-22 12:25

MasterCard Europe s-a asociat cu doi dintre cei mai importanţi jucători de pe pieţele bancară şi de retail din Turcia, pentru a introduce primul card de credit contactless Tap&Go™ Axess în peste 170 de hypermarketuri şi supermarketuri Carrefour din toată ţara.rnrnNoul program de carduri, „Carrefour Axess”, conţine o serie de beneficii importante pentru consumatori şi comercianţi:rnrn• Programul de carduri reuneşte două dintre platformele de loialitate cu cel mai mare succes din Turcia: Axess şi Carrefour Plus. Prima este de tip multi-merchant, permiţând posesorilor de carduri să acumuleze puncte dacă fac cumpărături la peste 160.000 de comercianţi. Carrefour Plus, programul de loialitate al Carrefour, are o bază de posesori de carduri de 2,5 milioane de consumatori. Foarte important, acest program va fi oferit direct din magazinele Carrefour, prin intermediul reprezentanţelor Akbank Credit Express – primul parteneriat dintre o bancă şi un retailer, care aduce serviciile bancare direct în supermarket, în întreaga Turcie.rn• Programul include tehnologia de ultimă generaţie PayPass şi este primul program PayPass co-branded care introduce plăţile contactless în sectorul de retail din Turcia. Peste 170 de supermarketuri Carrefour sunt deja echipate pentru a accepta tehnologia Tap&Go™. rnrnrn„Împreună cu Akbank şi Carrefour am creat o ofertă complexă pentru clienţi, care le oferă acestora servicii de derulare a plăţilor şi viteză, întărind, încă o dată, locul Turciei drept una dintre cele mai interesante pieţe de plată din Europa”, a declarat Ozlem Imece, General Manager South East Europe, MasterCard Europe.rnrnViteza şi flexibilitatea sunt caracteristicile cheie ale programului. Doritorii pot obţine un card emis pe loc, beneficiind de flexibilitate datorită programului de loialitate, ce include şi facilitatea de plată în rate. În plus, pentru cumpărăturile în valoare de până la 16 euro, cardul Tap&Go™ Carrefour Axess reprezintă modalitatea cea mai rapidă de a plăti la Carrefour.rnrnHakan Binbasgil, Deputy Chief Executive Officer, Akbank, a declarat: „Acest program este rezultatul eforturilor noastre de a aduce o nouă categorie de servicii bancare în Turcia – hypermarket banking. Cardul de credit reuneşte beneficiile oferite în prezent posesorilor de carduri de loialitate Carrefour şi pe cele ale programului Axess. În plus, acesta include caracteristici precum bonificaţii băneşti instant, un program de donaţii, servicii de asistenţă, reduceri, campanii şi promoţii concepute special pentru clienţii Carrefour.”rnrnGuillaume Vicaire, CEO CarrefourSA a concluzionat: „Prin intermediul acestui parteneriat, deschidem cea de a şasea divizie în cadrul hypermarketului, aceea de servicii financiare. Clienţii noştri vor putea găsi soluţia la nevoile lor financiare, în cadrul magazinelor Carrefour. Acest card de credit este un pas decisiv pentru fidelizarea clienţilor. De la lansarea cardului de loialitate Carrefour Plus, în aprilie anul trecut, avem 2,5 de milioane de carduri active. Posesorii acestora fac cumpărături ce reprezintă peste 66% din cifra noastră de afaceri, rezultată din achiziţii. Cardul Carrefour Axess este pasul următor în evoluţia programului nostru de loialitate.”rnrnDin anul 2008, se derulează şi în România două programe MasterCard PayPass®, în colaborare cu GarantiBank şi ING România. Posesorii de carduri pot face plăţi contactless în mai multe restaurante KFC din ţară, la Burger King, Inmedio, Hollywood Multiplex, Cinema Pro, Sensiblu etc.rnrnrnDespre MasterCard WorldwidernrnMasterCard Worldwide promovează comerţul global, oferind un liant economic important între instituţii financiare, companii, posesori de carduri şi comercianţii din întreaga lume. În tripla sa calitate de francizor, procesator şi consilier, MasterCard dezvoltă şi implementează soluţii de plată, procesează peste 21 de miliarde de tranzacţii anual şi oferă rapoarte ale industriei şi servicii de consultanţă instituţiilor financiare cliente şi comercianţilor. Prin intermediul familiei sale de mărci MasterCard®, Maestro® şi Cirrus®, MasterCard deserveşte consumatorii şi companiile din peste 210 ţări şi teritorii. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi site-ul www.mastercard.com.rnrn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

BRD și-a crescut creditele cu 21%, iar depozitele cu doar 5%

BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii

Libra Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu față de credite

Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii

Fondul de pensii BRD Medio devine Pensia Mea Plus

BT Pensii va administra de acum înainte FPF BRD Medio, sub denumirea de Pensia Mea Plus, înurma primirii aprobării din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru preluareaadministrării fondului de... detalii

BT Broker de Asigurare își diversifică afacerea

BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii