KBC Group lanseazã creditele de consum în România printr-o investitie initialã de tip greenfield de 12 milioane euro, atras de potentialul mare de crestere a acestei piete în urmãtorii ani, a declarat marti directorul general al KBC Consumer Finance, Bart Vanhaeren. rnrn”România e una dintre tãrile din Europa Centralã si de Est (ECE) cu cel mai mare numãr de locuitori, respectiv 21,7 milioane, si cu o crestere economicã superioarã mediei acestei regiuni. Grupul a investit într-o primã etapã 12 milioane de euro si intentionãm sã sporim investitiile în viitor într-un mod durabil si profitabil”, a mentionat Vanhaeren.rnrn”Dorim sã devenim un jucãtor cheie în urmãtorii ani pe piata din România. Costul mediu pe produs va fi de 20%, poate fi între 14% si cel mult 25%, nu însã pânã la 30% ca la alti concurenti, deoarece vrem sã avem o bazã sãnãtoasã de clienti”, a adãugat directorul general al KBC Consumer Finance. rnrnKBC Consumer Finance oferã din martie 2008 credite de consum la puncte de vânzare (POS) în România si coopereazã cu retailerii cãrora le oferã servicii menite sã îi sprijine pentru dezvoltarea propriilor afaceri. rnrn”Dorim sã devenim un jucãtor-cheie în urmãtorii ani. Vrem sã ajungem printre primii trei jucãtori din piatã”, a precizat Vanhaeren.rnrn”Compania nu va oferi produse care sã aducã surprize clientilor”, a mentionat directorul executiv al companiei, Willem Hueting, referindu-se la persoanele care vor sã ramburseze mai repede împrumutul sau care vor sã se retragã. rnrnCompania va oferi trei produse principale – credite la puncte de vânzare, credite de nevoi personale si carduri în sisteme revolving (reînnoibile). rnrnProdusele vor fi distribuite prin reteaua proprie de puncte de vânzare specializate în credite, agenti broker, telemarketing, internet, parteneriate cu retailerii pentru credite la punctele de vanzare si prin alte companii. rnrnÎn martie 2008, KBC a început sã ofere credite la punctele de vânzare în cooperare cu retailerii din România care au aderat la KBC Business Partner. rnrnKBC intentioneazã sã lanseze credite de nevoi personale si carduri care vor fi distribuite clientilor români prin diverse canale. rnrnÎn prezent compania are 50 de angajati în Bucuresti si estimeazã cã îsi va extinde personalul pânã la 130 de persoane pânã la sfârsitul lui 2008. Pânã atunci, activitatea companiei vor avea o acoperire teritorialã la nivelul întregii tãri.rnrnÎn prezent, KBC Consumer Finance are unitãti operationale în patru tãri: Polonia, Belgia, Cehia si România. rnrnKBC Group e prezent în România prin KBC Securities România SA, fostã Swiss Capital, preluatã în 2007, si prin Romstal Leasing România. rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii
CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii
Banca Transilvania și Mastercard lansează campania BT x Mastercard te duc la Pirelli Gran Premio D’Italia 2025 alături de Echipa McLaren Formula 1 pentru deținătorii de carduri care realizează plăți... detalii
Libra Bank a transmis clienților o avertizare privind un nou tip de fraudă cu facturi: "Naiv SRL a primit o factură aparent obișnuită de la un partener de încredere, cu o relație... detalii