Irina Leganel este de un an administrator regional clientela corporate in cadrul ProCredit Bank Constanta. Avand unul dintre cele mai dezvoltate portofolii de clinti corporate, Irina este un exemplu pentru modul in care ProCredit Bank doreste sa isi trateze clientii, se arata intr-un articol publicat in revista ProIMM editata de banca.rnrnMama a doi copii, Irina Leganel impaca cu succes munca si viata de familie si aduce din experienta personala puternea de a asculta si de a fi atenta la nevoile altora.rnrn– Irina, care crezi ca este criteriul pentru care un client alege sa lucreze cu o banca sau alta?rnrn- Consider că un client alege să colaboreze sau să renunţe la colaborarea cu o bancă sau alta, în primă instanţă, luând în considerare costurile, dobânzile şi comisioanele practicate de respectiva bancă.rnrnÎn egală măsură sunt importante serviciile şi produsele bancare oferite, pentru că afacerea lui trebuie să aibă la dispoziţie toate instrumentele funcţionării optime. Consilierul cu care clientul intră în contact trebuie să ştie să asculte şi să răspundă rapid solicitărilor clientului. Un client care deţine o afacere pune preţ şi pe promtitudinea cu care îi sunt rezolvate problemele la un moment dat.rnrn– Care este cel mai important lucru de care trebuie să ţii cont în relaţia cu un client?rnrn- Cel mai important lucru de care trebuie ţinut cont în relaţia cu clienţii este profesionalismul. Trebuie să fim permanent pregătiţi să oferim soluţii competente clienţilor noştri. rnrnNu este un plus să îţi cunoşti produsele, ci este firesc, iar cine nu poate ţine pasul cu un om de afaceri, în mod evident, nu îl poate consilia în alegerea produselor şi serviciilor bancare potrivite.rnrn– Cum reuşeşti să gestionezi un portofoliul vast de clienţi? Întâmpini greutăţi în a răspunde tuturor problemelor acestora?rnrn- În momentul în care ai un portofoliu de clienţi corporate, care au nevoie de o atenţie specială, este într-adevăr solicitantă gestionarea lor. În acelaşi timp este o muncă frumoasă şi antrenantă, care solicită nu numai cunoştinţele în domeniu, dar şi, de foarte multe ori, inspiraţia şi imaginaţia.rnrnCred că este important să îţi facă plăcere să lucrezi cu oameni şi să ai puterea de a lua decizii. Lucrez cu oameni puternici, deci trebuie să fiu la fel. rnrn– Preferi munca de teren, întâlnirile la sediul clientului sau discuţiile cu aceştia în bancă?rnrn- Prefer întâlnirile la sediul clientului deoarece consider că, în momentul în care ajungi în „universul” lor, este mult mai uşor pentru tine să reuşeşti să îi cunoşti şi îţi poţi crea încă de la primele întâlniri o imagine completă asupra complexităţii afacerii sale.rnrnDe asemenea, în centrul afacerii lor, oamenii se simt mai bine, sunt mai deschişi şi mai implicaţi şi îţi poţi face o idee mult mai bună asupra personalităţii celui cu care stai de vorbă. În plus, îmi place să văd afacerea, să îi cunosc detaliile, atât pentru o analiză bună a solicitărilor, cât şi pentru dezvoltarea cunoştinţelor mele. Nu poate decât să mă ajute în gestionarea relaţiilor cu viitorii clienţi.rnrn– Ce apreciezi cel mai mult în modul ProCredit Bank de a relaţiona cu clientul?rnrn- Unul dintre lucrurile pe care le apreciez cel mai mult în modul în care ProCredit Bank îşi abordează clienţii este flexibilitatea. ProCredit Bank este o bancă deschisă, capabilă să găsească soluţii pentru fiecare client în parte, aşadar are o abordare personalizată şi o relaţie individuală, dedicată cu clientul. rnrnDe asemenea, apreciez faptul că toţi angajaţii ProCredit Bank manifestă o mare grijă faţă de clienţi, indiferent de mărimea lor, ceea ce nu se întâmplă peste tot, dar consider că este o atitudine normală şi care să ne facă mândri.rnrn– Care este abordarea ta personală în relaţia cu clienţii? Ce crezi că apreciază la modul tău de a interacţiona cu ei?rnrn- În momentul în care abordez un client, ceea ce încerc să fac este să îi înţeleg cât mai bine afacerea şi nevoile investiţionale pentru a îi putea oferi servicii potrivite şi relevante. Nu încerc niciodată la o primă vizită să vând un produs bancar clientului pentru că nu ar fi productiv.rnrnAvem, pur şi simplu, o discuţie despre afacerea sa, despre nevoile sale, planuri de dezvoltare, iar eu, în mod firesc, prezint informaţii despre produsele şi serviciile ProCredit Bank. rnrnEste o întâlnire pentru a ne cunoaşte şi pentru a ne înţelege. Acesta este un lucru apreciat de client pentru că nu se simte încorsetat într-o discuţie strict pe teme bancare, în care eu ofer şi el trebuie sau nu să primească. rnrnAscultarea este cheia. Clientul trebuie să simtă că îi înţelegi punctele de vedere şi să aibă, la rândul său, încredere. rnrnAm fost întotdeauna foarte sinceră cu clienţii. Niciodată nu am încercat să atrag un client cu promisiuni deşarte. Odată încrederea câştigată, lucrurile merg de la sine.rnrnIrina Legănel se bazează în munca sa pe cunoştinţele pe care le capătă în fiecare zi şi pe capacitatea sa de comunicare, însă recunoaşte beneficiile muncii de echipă şi este mereu deschisă colaborării. rnrnIrina se bazează pe susţinerea colegilor săi şi pe expertiza coordonatorilor din sediul central. rnrn„Există persoane care m-au ajutat foarte mult şi cărora nu ezit niciodată, când am o nelămurire, să le cer ajutorul. Sunt momente în care ne sfătuim înainte de a iniţia discuţii cu anumiţi clienţi pentru că fiecare dintre noi poate aduce un plus. Întotdeauna am primit sfaturi foarte bune şi doresc să le mulţumesc colegilor mei pe această cale.”
Nu există comentarii pentru această știre.
Creditele in franci elvetieni (CHF) acordate de Bancpost in anii 2007-2008 si apoi cesionate bancii-mama din Grecia, Eurobank, au fost preluate in administrare de Vista Bank, de la First Bank,... detalii
Sistemul bancar din România este printre cele mai modee și performante din întreaga lume, spune Radu Ghețea în cadrul podcasturilor găzduite de Centrul de Soluționare Alteativă a Litigiilor în domeniul... detalii
• Confuzia dintre dorințe și nevoi duce la imposibilitatea corelării veniturilor cu cheltuielile• Mulți oameni sunt deconectați de la propria situație financiară. Unii nu știu care sunt veniturile familiei. Alții... detalii
Viva Credit a redus dobanda la creditele mai mici de 5.000 de lei de la 1,2% pe zi la 1% pe zi, pentru a se conforma Legii 243/2024 privind plafonarea... detalii