Generali Asigurari: “Incendiul de la Dragonul Rosu este posibil sa fie cea mai mare dauna din istoria pietei de asigurari din Romania. Avem capacitatea si resursele pentru a gestiona o dauna de asemenea dimensiuni!”

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2010-06-03 15:45 Ultima actualizare: 2010-06-03 15:45

Ca urmare a solicitarilor de presa primite in urma incendiului de la complexul comercial “Dragonul Rosu”, detinut de Niro Investment, va transmitem mai jos pozitia oficiala Generali Asigurari, exprimata de catre Marie Kovářová, Director General Generali Asigurari:rnrn“Confirmam faptul ca Niro Investment, care detine centrul comercial “Dragonul Rosu”, este asigurat Generali Asigurari incepand cu anul 2010. In baza politei de asigurari complexe de daune materiale la bunuri, care acopera si riscul de incendiu, ne vom ocupa de evaluarea si instrumentarea prompta a dosarului de daune.rnrnConform primelor estimari interne, este posibil sa asistam la cea mai mare dauna din istoria pietei de asigurari din Romania. Nu avem insa motive de ingrijorare. Generali Asigurari este un asigurator puternic si stabil din punct de vedere financiar, reasigurat la companii internationale de renume. Oricare ar fi valoarea daunei, stabilitatea financiara a Generali Asigurari nu va fi afectata. In plus, avem un renume in ceea ce priveste instrumentarea si lichidarea corecta si la timp a daunelor. Suntem de multi ani unul dintre liderii pietei de asigurari corporate, cu o experienta de 17 ani pe piata romaneasca moderna si 179 de ani de know-how international.rnrnIn acest moment, suntem in curs de evaluare a daunelor. Pentru asigurarea unei neutralitati a acestui proces, Generali a contractat experti internationali in daune, loss adjusteri. Fiind vorba in acest caz despre o dauna de mare amploare, am implicat societati de experti independenti internationali, cu specializari multiple, care lucreaza cu cele mai mari companii de asigurari de pe plan international. rnrnDeindata ce vom avea concluziile anchetei autoritatilor publice si rezultatele analizei interne, vi le vom comunica. Avem o cooperare foarte buna atat cu autoritatile, cat si cu clientul si speram sa solutionam situatia cat mai repede”.rn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Interviu

Cum recunoști o tentativă de fraudă: banca nu îți trimite niciodată linkuri către site-uri sau aplicații

Apropierea vacanțelor și înmulțirea tranzacțiilor online conduc la creșterea tentativelor de fraudă și atacurilor de phishing. Metodele sunt diverse: conturile bancare ale consumatorilor sunt atacate prin conturi false pe rețelele... detalii

De ce nu mai acceptă BRD bancnotele de 50 de dolari?

"Stimați clienți, vă informam că, temporar, bancnotele de 50 USD nu sunt acceptate pentru operațiunile de depunere numerar și schimb valutar la ghișeu și MBA. Vă mulțumim pentru înțelegere!", este... detalii

Cum folosim un card de cumpărături fără să plătim dobândă

Cardurile de credit, cardurile de cumpărături, plățile cu cardul în țară și străinătate, precum și fraudele la care ne putem expune sunt câteva dintre temele dezbătute în cadrul Centrului de... detalii

Creditele in CHF ale Bancpost, preluate de Vista Bank de la First Bank

Creditele in franci elvetieni (CHF) acordate de Bancpost in anii 2007-2008 si apoi cesionate bancii-mama din Grecia, Eurobank, au fost preluate in administrare de Vista Bank, de la First Bank,... detalii