Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice și inovatoare instituții bancare din România, a devenit cea mai dinamică bancă și în social media, preluând conducerea în categoria „Bănci și servicii financiare” pe Facebook, conform clasamentului realizat de Facebrands.ro, anunta banca intr-un comunicat.rnrnCu peste 18.500 de fani ai paginii sale oficiale, Garanti Bank dă tonul într-o categorie în care inovația și dialogul permanent cu utilizatorii fac diferența.rnrn„Să fii o instituție bancară în social media este cu totul altă poveste decât a fi un brand de larg consum, eventual și internațional – este nevoie de o abordare total diferită, care să inspire încrederea de care trebuie să te bucuri și în offline, dar să arăți fanilor tăi că îți pasă de ei și în afara orelor de lucru. Este ceea ce încercăm să facem în social media: să fim acel consilier al fiecăruia, care dă cele mai bune sfaturi financiare, te ține la curent cu cele mai noi campanii, dar îți și dă sugestii despre unde ți-ai putea petrece vacanța sau week-end-ul și, mai ales, întreține un dialog permanent cu fanii”, declară directorul de marketing al Garanti Bank, Ilgaz Kaya.rnrnDeși esențial, dialogul singur nu este suficient pentru a menține un nivel de interactivitate ridicat în social media – în cazul Garanti Bank, abordarea integrată de marketing a asigurat creșterea sănătoasă și în acest medium. Cel mai recent exemplu în acest sens este proiectul „România sălbatică”: inițiat de către fotograful Dan Dinu, proiectul s-a transformat într-o expoziție offline reprezentativă, organizată de Garanti Bank și WWF România, pentru a fi extinsă și în social media sub forma unei galerii virtuale pe pagina de Facebook a băncii, unde utilizatorii pot vota fotografiile favorite și câștiga premii.rnrnPublicarea zilnică de comentarii, precum și răspunsul prompt la întrebările utilizatorilor sunt de asemenea esențiale în menținerea interactivității. „Este foarte important să nu lași întrebări fără răspunsuri, acesta este primul și cel mai ușor pas în a arăta fanilor tăi că într-adevăr îți pasă de ceea ce fac ei. Este un semn de respect pe care fanii nu îl lasă nerăsplătit”, adaugă Ilgaz Kaya.rnrnÎn România, dinamica Garanti Bank în social media o urmează pe cea de grup – brandul Garanti este urmărit de cel mai mare număr de fani din lume în categoria bancar-financiar (peste 540.000 de persoane), conform statisticilor Socialbakers.com.rnrnNoile tehnologii și canale de comunicare în masă sunt de altfel unele dintre principalele platforme pe care Garanti Bank inovează. Astfel, în luna iulie a acestui an, Garanti a dezvoltat o aplicație prin care utilizatorii de iPhone, iPad sau iPod touch pot consulta în orice moment informații actualizate despre produsele, rețeaua de unități și magazinele partenere ale băncii.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii