Cercetători, economiști, sociologi și consultanți reuniți astăzi de ING la o conferință de presă s-au străduit cam două ore să ne spună cât adevăr conține zicala din maneaua lui Florin Salam (fără să-l amintească).
Varianta (elevată) din noua reclamă a ING este „Liber să tot fii”, un îndemn motivant la curaj și urmarea propriului drum și destin în care crezi.
Ușor de zis, dacă ne gândim că din studiul prezentat rezultă că 95% dintre români se uită în gura lumii. E și normal, nu cred că e valabil doar la noi.

Interesant este că deși gura lumii îi descurajează, cei mai mulți tot ca ei fac. Cel puțin în alegerea meseriei.
Dar cei care au curajul să-și urmeze visul, zice lumea ce-o vrea, și rămân perseverenți, sunt cei care până la urmă câștigă.
Nu. Dovada este chiar ING.
ING a fost prima bancă din România care în urmă cu 21 de ani, în 2004, a introdus conceptul Selfbank, banca fără ghișee.
În ciuda reticenței firești a oamenilor: „La ghiseu e mult mai simplu, pentru ca nu trebuie sa completez eu rubricile, iar functionarul o face mai repede.”
„Da, dar aici veniti la orice ora si nu stati la coada”, a fost raspunsul, la fel de indreptatit, al reprezentantei ING, după cum scria Ghiseulbancar.ro.
Doi ani mai târziu, în 2006, banca olandeză și-a dotat clienții cu internet banking, cunoscutul Home Bank.
ING rămas consecventă modelului de bancă fără ghișee, care s-a dovedit un pariu câștigător pentru ea, odată cu avântul digitalizării și noilor tehnologii din ultimii ani.
O altă dovadă că ING este printre cei puțini care ies din turmă și fac diferența este promovarea dobânzii la credite.
De câțiva ani, mai toate băncile au găsit un subterfugiu pentru a se lăuda cu o dobândă cât mai mică la credite, după formula „dobânda de la x%”.
Ele își prezintă doar dobânda cea mai mică, valabilă însă în condiții speciale (încasare salariu, asigurare, scoring ridicat etc.), nu și pe cea mai mare sau pe cea medie (standard).
ING este singura care își promovează corect dobânda la credite: “de la X% până la X%”, după cum am arătat în acest articol. Banca vinde astfel încredere, după cum bine spunea cineva în cadrul conferinței ING, în principiu vorbind.
Nu există comentarii pentru această știre.
Se pare că unele bănci, în cazul nostru Unicredit, au trecut la un nou nivel de involuție în relația cu clienții, cărora le trimit răspunsuri la reclamații făcute de roboți,... detalii
Cercetători, economiști, sociologi și consultanți reuniți astăzi de ING la o conferință de presă s-au străduit cam două ore să ne spună cât adevăr conține zicala din maneaua lui Florin... detalii
„Nu am știut că se poate accesa un împrumut atât de mare, fără niciun contact fizic sau verificare în persoană. Din acest motiv, am urmat în liniște instrucțiunile pe care... detalii
...pune-te în locul celui care ne-a trimis mesajul de mai jos, la Reclamațiibănci.ro: "Îmi cer scuze că vă deranjez dar nu mai găsesc liniște in situația actuală. Am avut un... detalii
Cine e Piedonele CSALB-ului?
De ce oamenii săraci se împrumută scump?
RoPay transformă fundamental plățile bancare din România
Ce treabă au firmele private cu deficitul bugetar?
Agentul Provident mi-a spus că nu se întâmplă nimic dacă nu plătesc rata integral, iar acum nu mai pot face alt credit
În concediu plătim mai mult cash decât cu card
De ce nu adoptat și România moneda euro și când ar putea să o facă?
Clienții BRD se plâng că nu pot face plata anticipată online a creditelor
Investițiile sunt pentru păstrarea puterii de cumpărare, nu pentru îmbogățire
De ce vorbim mult de creșteri de taxe și puțin de tăieri de cheltuieli și restructurări?