CEC Bank este prima bancă din România care oferă spre consultare documente în limbaj Braille clienților cu dizabilități de vedere. Cu ajutorul acestor documente, clienții au access la informații despre oferta băncii – costuri și comisioane și condițiile contractuale. Documentele în Braille sunt deja disponibile în toate cele peste 1.000 de unități ale băncii, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
“Pentru că transparența și informarea stau la baza unei relații bazate pe încredere, vrem să oferim acces tuturor clienților noștri la informațiile esențiale despre produsele bancare și condițiile contractuale. Prin consultarea documentelor în limbaj Braille, persoanele cu dizabilități de vedere pot lua decizii informate, fără a depinde de însoțitor sau de alte persoane”, a declarat Adina Călin, director produse și servicii CEC Bank.
Seturile de documente au fost deja distribuite în cele peste 1.000 de unități CEC Bank și pot fi consultate de clienții persoane fizice cu dizabilități de vedere, care solicită produse/servicii din oferta Băncii.
Documentele transpuse în limbaj Braille includ: condițiile de afaceri ale CEC Bank, tarife de comisioane și termeni și condiții specifice produselor și serviciilor incluse în pachetele de cont curent, informațiile oferite deponenților cu privire la garantarea depozitelor, glosarul de termeni pentru consumatori și condițiile generale din contractele de credit.
În România sunt înregistrate peste 100.000 de persoane nevăzătoare, din care aproximativ 3.000 sunt copii.
Despre CEC Bank
CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și cu active de peste 44,4 miliarde lei, la sfârșitul lunii iunie 2021.
CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească și oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking și magazinul virtual CEC_IN – unde pot fi accesate produse și servicii bancare 100% online.
Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.
Nu există comentarii pentru această știre.
CEC Bank și-a anunțat clienții că le blochează conturile dacă nu și-au actualizat datele personale: "Începând cu 2 iunie, în conformitate cu prevederile Conditiilor Generale de Afaceri și reglementarilor BNR,... detalii
TERMENI SI CONDITII PENTRU UTILIZAREA APLICATIEI eTokeneToken CEC Bank este o aplicatie de tip mobile token, care se descarca din App Store, Google Play si AppGallery. Ghidul de utilizare este... detalii
CEC Bank lansează cardul multicurrency. Cu un singur Card - Visa Multicurrency - clienții au acces direct la conturi în zece valute și pot face plăți la comercianți și retrageri... detalii
CEC Bank anunta lansarea unui pachet de cont curent, denumit "Grija Completa", cu zero comisioane de administrare in primul an si o dobanda de 7,2% la depozitul cu depuneri ulterioare.Pachetul are zero costuri la retragerile de numerar de la orice ATM din România și din Uniunea Europeană și zero comision la plățile intra și interbancare în lei efectuate prin Internet și Mobile Banking, zero comision la încasările.Dupa primul an, comisionul lunar de administrare rămâne zero dacă se fac încasări lunare cel puțin egale cu salariul minim pe economie, altfel este 8,9 lei/lună.Comunicatul CEC Bank:CEC Bank lansează Pachetul de cont bancar Grijă Completă cu zero costuri în primul an și dobândă avantajoasă la depozitul cu depuneri ulterioare CEC Bank lansează un nou pachet de cont bancar pentru operațiunile de zi cu zi: Pachetul Grijă Completă – cu... detalii