De ce pierde BRD tot mai multi clienti: din cauza serviciilor de slaba calitate si a comisioanelor mari

Autor:

Bancherul.ro
2014-02-13 20:01

“Credeam ca am vazut toate cretinatatile in materie de banci, dar BRD le intrece pe toate”, se plange un client al BRD, foarte nemultumit de serviciul de internet banking al bancii. Este doar ultima dintre numeroasele plangeri ale clientilor BRD de-a lungul ultimilor ani cu privire la aceeasi problema: modul greoi si birocratic in care se pot face plati online, dar si despre comisioanele ridicate percepute de banca.

Astfel, clientul BRD se plange ca pentru a face o plata prin internet banking catre o alta persoana trebuie sa se deplaseze la o sucursala a bancii, unde sa inregistreze datele beneficiarului, ceea ce este absurd: ca sa faci o plata online trebuie sa treci mai intai pe la ghiseul bancii!

Ciudatenia e cu atat mai mare cu cat la alte banci poti face plati online fara probleme, setand, tot online, cum e si firesc, datele beneficiarului.

BRD ofera alternativa de inregistrare a beneficiarului si la telefon, dar va inchipuiti cat trebuie sa astepti pana raspune cineva la telefon: 30 de minute, spune clientul BRD.

In aceste conditii, el a renuntat la serviciile BRD, mutandu-si contul la ING.

Conform datelor prezentate de banca, BRD a pierdut 88.000 de clienti in ultimii doi ani.

Seful BRD, Philippe Lhotte, a declarat miercuri, cu ocazia prezentarii rezultatelor financiare, respectiv o pierdere record, de 385 milioane lei in 2013, ca obiectivul bancii este sa devina banca cu cele mai bune servicii din Romania.

Dar nu doar serviciile de slaba calitate ale BRD determina clientii acesteia sa se multe la alte banci, ci si costurile mult mai ridicate fata de alte banci concurente.

Conform unei analize realizata de Bancherul.ro si GhiseulBancar.ro, BRD are cele mai mari comisioane pentru operatiunile prin internet banking dintre toate bancile romanesti, cu exceptia Alpha Bank: 24 de lei lunar, fata de doar 11 lei la ING.

Update: Astazi, 15 februarie, reprezentantii BRD ne-au comunicat ca platforma de internet banking a fost upgradata “de aproape doua luni” si permite realizarea de plati catre orice beneficiar, prin token.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

BRD și-a crescut creditele cu 21%, iar depozitele cu doar 5%

BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii

Libra Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu față de credite

Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii

Fondul de pensii BRD Medio devine Pensia Mea Plus

BT Pensii va administra de acum înainte FPF BRD Medio, sub denumirea de Pensia Mea Plus, înurma primirii aprobării din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru preluareaadministrării fondului de... detalii

BT Broker de Asigurare își diversifică afacerea

BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii