Începând cu luna august platforma de recomandări credite Patria Partener a devenit disponibilă şi pentru introducerea de recomandări persoane fizice, anunta banca intr-un comunicat, in care mai adauga urmatoarele:
Pe lângă partenerii de business de tip broker, agenţii de publicitate, firme de consultanţă, acum şi agenţiile imobiliare şi firmele de dezvoltare imobiliară pot recomanda clienți interesați de credite.
Lansată în luna aprilie, iniţial pentru facilitarea acordării de credite persoane juridice, plaforma Patria Partener, un instrument de business de tip “recomandă şi câştigă”, a generat prin intermediul partenerilor săi peste 720 clienți persoane juridice recomandați și 300 credite în valoare de 91 milioane de lei.
“După lansarea cu succes a platformei Patria Partener pentru persoane juridice, extinderea către persoane fizice a urmat ca un pas firesc. Prin parteneri, suntem mai aproape de clienţii finali care au nevoie ca sistemul bancar să fie unul rapid și accesibil, atunci și acolo unde este cererea. Este în acelaşi timp un demers prin care antreprenorii din domenii precum intermediere financiară, publicitate, consultanță, management, imobiliare şi dezvoltare imobiliară pot face recomandări de creditare din rândul clienţilor lor, consumatori finali, suplimentându-și astfel veniturile. Business-ul bancar de retail are nevoie de soluţii inovative de vânzare, iar Patria Partener este una dintre acestea.”, spune Tică Dumitru, Director Direcţia Comercială Retail.
Întregul proces de recomandare clienți interesați de credite se desfăşoară online. Partenerii înrolaţi în platformă pot înscrie recomandări şi pot vizualiza în timp real stadiul în care se află acestea, de la momentul introducerii recomandării, în timpul procesului de aprobare a dosarului de credit şi până la disbursarea efectivă.
Noua ramură destinată persoanelor fizice este în pilot din luna iulie 2018, iar până în prezent peste 35 de parteneri s-au înscris pe portal şi au generat deja lead-uri atât pentru credite ipotecare, cât și pentru credite de consum.
Partenerii înscrişi sunt din domenii variate, imobiliare, brokeraj, asigurări, consultanţă şi comerţ, iar câştigul unui partener activ începe de la aproximativ 1.000 lei/lună și crește pe măsură ce crește numărul recomandărilor.
Extinderea platformei în zona de retail – persoane fizice – aduce o diversificare suplimentară a canalelor de vănzari Patria Bank și, cel mai important, răspunde nevoii de mobilitate şi acces ușor la creditare, sprijinind efortul de incluziune financiară pe care Patria Bank și l-a asumat și îl urmărește cu determinare.
Mai multe detalii despre noua platformă se găsesc pe www.patriabank.ro/afaceri-mici/patria-partener
BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii
Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii
BT Pensii va administra de acum înainte FPF BRD Medio, sub denumirea de Pensia Mea Plus, înurma primirii aprobării din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru preluareaadministrării fondului de... detalii
BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii