Credit Europe Bank: Comunicam tuturor clientilor Sucursalei Credit Europe Bank Brasov, din Bd. M. Kogalniceanu Nr 19, care au constatat efecturea unor tranzactii neautorizate pe conturile lor, ca banca va restitui acestora toate sumele de bani pentru care sunt identificate documente justificative.rn rnDeoarece tipologia operatiunilor este diferita, banca a demarat o cercetare interna si pe masura ce tranzactiile efectuate fara acordul clientilor sunt confirmate cu documente, se vor restitui fara intarziere sumele de bani datorate.rnrnIn acest sens precizam ca au fost facute primele restituiri de bani si in cursul zilei de astazi vom continua platile catre clientii ale caror sesizari au fost verificate.rnrnMentionam ca banca isi asuma responsabilitatea restituirii sumelor revendicate si dispune de lichiditatile necesare onorarii acestor plati.rnrnCu privire la informatiile aparute in presa referitoare la disparitia unor sume de bani din conturile unor clienti ai Credit Europe Bank Sucursala Brasov, va aducem la cunostinta ca in urma sesizarilor primite din partea unor clienti ai sucursalei, banca a demarat imediat o ancheta interna pentru investigarea plangerilor. rnrnTotodata la data de 05.08.2010 am sesizat Parchetul de pe langa Judecatoria Brasov pentru demararea cercetarilor. Cazul este investigat in acest moment de catre DIICOT. Pentru a nu periclita rezultatele anchetei desfasurate de organele de cercetare penala, nu putem da mai multe informatii despre caz , dar va asiguram ca vom colabora si vom oferi acestora sprijinul nostru pentru identificarea faptuitorilor. rnrnIn functie de rezultatele verificarilor, vom intreprinde demersurile necesare, astfel incat, in limitele impuse de lege, sa nu fie pagubit niciun client caruia legea ii da dreptate. rn rnReferitor la declaratiile aparute in presa cu privire la incercarea de “musamalizare” a cazului de catre Banca, dorim sa mentionam ca faptele descrise mai sus, demonstreaza deschiderea si transparenta noastra, precum si dorinta de a colabora cu toate autoritatile in rezolvarea situatiei. rnrnFaptul ca am sesizat organele de urmarire penala inca din data de 05.08.2010 demonstreaza in mod clar politica de colaborare si deschidere a bancii. rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii
„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii
Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii
Apropierea vacanțelor și înmulțirea tranzacțiilor online conduc la creșterea tentativelor de fraudă și atacurilor de phishing. Metodele sunt diverse: conturile bancare ale consumatorilor sunt atacate prin conturi false pe rețelele... detalii