Ce cred oamenii din publicitate despre comunicarea bancilor: au ramas in bula lor de sticla; trebuie sa comunice pe bune, sa-si recunoasca greselile

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2011-05-13 09:21 Ultima actualizare: 2011-05-13 09:21

“Eu inca astept prima banca avand tupeul de a comunica pe bune cu oamenii. De-abia astept sa vad prima banca sa aiba curajul sa puna un banner in Piata Victoriei in timpul unei greve, in care sa vorbeasca oamenilor alora, 10-20.000 care urla ca nu mai au salarii. rnrnMie mi se pare ca bancile au ramas inca in bula lor de sticla asa in care ok, cu mici ajustari, ei vorbesc in continuare despre povesti asa si totul e frumos, cand lumea le-ar lua gatul cu secera daca s-ar putea. rnrnVolksbank are 3000 de procese cu clientii sai. Mie mi-ar placea sa vad prima banca vorbind pe bune: domn’e, uite ce-am facut noi ca sa acceleram criza asta economica. Nu noi, banca asta, noi, bancile. Uite care-i partea noastra de responsabilitate. Uite cum cum credem noi ca v-am afundat. Eu atunci as vorbi despre o schimbare”, a spus Bogdan Naumovici, Bogdan Naumovici, Creative Director 23, in cadrul evenimentului AdBreak despre comunicare bancară.rnrnLiviu David, Creative Director Next Advertising, a declarat: “Mi se pare ca s-a stricat ceva in comunicarea bancara, parca sunt prea mult pritocite, nu mai sunt atat de relaxate, parca sunt fortate. Pentru ca miza e mai mare. Nu mai pica bani din cer, cum era inainte, asa ca totul se discuta si rediscuta, sa fie aseptic totul, sa nu deranjam pe nimeni daca se poate. E foarte greu sa faci campanii memorabile fara sa deranjezi pe cineva. Noi avem mare noroc cu personajul asta (n.r. Zanul de la Banca Transilvania) si cu oamenii care lucreaza acolo: ei fac chestii inaintea pietei”.rnrnBogdan Costin, Head of Copy TEMPO Advertising: “Noi am participat la pitch-ul BCR in 2009, cand deja incepuse criza, obligatoriu era sa nu mai vorbim despre vise, fantezii pe care ti le indeplinesti cu credite de nevoi personale. Nu iti mai poti permite in ziua de astazi, cand si bancherii s-au trezut la realitate, nu mai poti spune ’indeplineste-ti visele’. Asa s-a schimbat. E mult mai realist, mai grav, nu mai vorbesc despre vise si dorinte”.rnrnAndreea Bagita, Group Creative Director Saatchi & Saatchi: “Intr-adevar, am devenit mai precauti, dar cred ca e un lucru bun, era cam haiducie. S-au reorientat dinspre creditare inspre economisire. Nu e rau ca suntem mai precauti. Acum ne gandim de 2 ori inainte. De 3 ori. De 4 ori, de 5 ori”.rnrnCristina Popescu, Senior Copywriter Grey: “A venit criza, lumea a inceput sa fie mai stresata, sa faca mai mult research, lucrurile s-au mutat din zona emotionala intr-o zona foarte, foarte functionala, ceea ce nu e neaparat ok”.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: BANCI

Orice investiție prin Telegram este o țeapă

Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii

Ce fac dacă un funcționar de la Raiffeisen mă întreabă de un credit?

„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii

Plățile cu cod QR încearcă de 12 ani să bată cardurile. Vor reuși acum?

Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii

Cum recunoști o tentativă de fraudă: banca nu îți trimite niciodată linkuri către site-uri sau aplicații

Apropierea vacanțelor și înmulțirea tranzacțiilor online conduc la creșterea tentativelor de fraudă și atacurilor de phishing. Metodele sunt diverse: conturile bancare ale consumatorilor sunt atacate prin conturi false pe rețelele... detalii