Cate reclamatii primeste Provident de la clienti si cum se solutioneaza

Autor:

Bancherul.ro
2020-08-24 09:08
Provident a primit dela clientii sai care au luat imprumuturi de nevoi personale un numar de aproape 600 de reclamatii, in prima jumatate a acestui an, dintre care 20 de solicitari de solutionare amiabila a litigiilor, prin intermediul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), conform informatiilor...

Conținut disponibil doar membrilor. Autentifică-te mai jos sau creează un cont pentru a continua lectura.

Intra in CLUBUL BANCHERILOR

Profilele bancherilor romani, discutii, analize, studii, interviuri
Ultimii membri inscrisi
  • I
  • I
  • Ilis mariana
  • Stan marian ilie
  • Olivia thomson
  • Mihai tirziu
  • Veronica placintescu
  • Petre beatrice

Comentarii

De la: Robert ToauranuSubiect:

Info

Comentariu:

Asa merita prostovanii care isi tin banii in banci!

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: CSALB

Vrei o rată mai mică la credit? Schimbă dobânda variabilă cu una fixă

Dacă ai un credit cu dobândă variabilă, soluția pentru scăderea ratei este să treci la o dobândă fixă, în special în cazul unui credit ipotecar. Mai ales că indicii dobânzilor... detalii

Sistemul bancar romanesc este deosebit de bine pregatit pentru orice fel de socuri

• Avem avantajul ultimului sosit: sistemul de plăți introdus în România acum 24 de ani este printre cele mai performante din lume• În ultimii 35 de ani sistemul bancar românesc... detalii

La CSALB poti castiga un litigiu cu banca pe care l-ai pierde in instanta

"Acolo unde un consumator nu ar avea câștig de cauză în instanță, pentru că, de exemplu, contractul este corect făcut prin raportare la legislația care este acum în vigoare cu... detalii

Negocierile dintre banci si clienti la CSALB, in crestere cu 30%

- Conciliatorii CSALB explică cele mai importante cazuri de anul acestaÎn primele șase luni din 2023 băncile au acceptat spre negociere 420 cereri trimise de consumatorii de servicii financiare către Centrul de Soluționare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar (CSALB), conform unui comunicat al institutiei, in care se adauga:Apetitul de negociere al băncilor este cu 27% mai mare față de perioada similară din 2022, iar numărul negocierilor încheiate cu succes a crescut cu 30%.Astfel, până în acest moment, în 340 de cazuri consumatorii au parcurs întregul proces de conciliere (depunere cerere, negociere, hotărâre finală – soluție acceptată de ambele părți), cu o treime mai mulți decât în perioada similară din 2022. Alți 290 de consumatori au ajuns la o înțelegere amiabilă direct cu băncile/IFN-urile, după ce au apelat la CSALB. Față de anul trecut, creșterea acestor... detalii