BCR are un nou site, cu un design modern, orientat pe verticala si cu fotografii mari, dar care nu aduce ceva important in plus fata de vechea versiune.
BCR isi prezinta noul site ca fiind “mai precis, mai eficient, mai practic! E precis cand cauti un ATM si rapid cand cauti un raspuns”. Cautarea unui ATM sau a unei unitati BCR se face cu ajutorul hartilor Google, iar la cautarea cuvintelor pe site apar linkuri catre paginile care contin cuvintele cautate, de asemenea dupa modelul Google.
In concluzie, noul site BCR nu aduce nimic nou in afara de design, ceea ce da de gandit cu privire la inovatia si potentialul serviciilor bancare online.
Cel putin un element isi face simtita lipsa din noul site BCR: lipsa interactivitatii cu clientii sau potentialii clienti. De exemplu, daca vrei sa faci o reclamatie pe site-ul BCR si vei introduce acest cuvant la cautare, o fata trista iti spune “incearca alta cautare…”
Pe site-ul BCR exista insa un formulat de “sugestii”, eufemismul reclamatiilor, undeva in coada paginii cu datele de contact.
Banca Comercială Română și MedLife își unesc eforturile într-un parteneriat strategic pentru a facilita accesul la servicii bancare moderne și consultații medicale gratuite în comunitățile rurale și urbane mici din... detalii
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și oferă credite ipotecare în lei și euro, cu aprobare financiară online, în circa 30 de minute, cu zero drumuri la bancă, anunță banca într-un comunicat,... detalii
Banca Transilvania devine Partenerul Oficial de Cursă al Echipei McLaren Formula 1 la Marele Premiu al Ungariei Formula 1 Lenovo 2025 (Formula 1 Hungarian Grand Prix), una dintre cele mai... detalii
BT Leasing și fintech-ul Finqware anunță o premieră în rândul companiilor de leasing din România: plata facturilor de leasing direct din contul bancar, inițiată prin link personalizat, conform unui comunicat... detalii