Banca Transilvania® şi Google au demarat campania Prietenul Google, o premieră pe piaţa din România. Promoţia pune la dispoziţia clienţilor BT avantaje majore: reducerea costurilor cu operaţiunile firmei – prin Abonamentul Bancar IMM, precum şi un voucher în valoare de 150 de lei – destinat promovării afacerii antreprenorilor, pe Internet, prin serviciul Google AdWords.rnrnCampania Prietenul Google se adresează atât actualilor clienţi BT ai Abonamentului Bancar IMM, cât şi micilor întreprinzători, care au un website pe care doresc să-l promoveze. Produsul băncii este destinat antreprenorilor şi face parte din platforma anti-criză a Băncii Transilvania, cu ajutorul său putând fi reduse cu până la 50% comisioanele aferente operaţiunilor bancare. rnrnNe bucurăm de parteneriatul cu Banca Transilvania, în acest program de încurajare a prezenţei online şi a promovării întreprinderilor mici şi mijlocii din România. Această colaborare de marketing este o oportunitate de a lucra mai deschis cu companiile şi cu diferite instituţii, dar şi de a contribui astfel la dezvoltarea rapidă a spaţiului digital, incluzând serviciile de e-commerce şi marketingul online declară Christian Hernandez Gallardo, Head of New Markets, EMEA Google.rnrnComunicarea integrată a Băncii Transilvania ţine cont de potenţialul tot mai mare al mediului online, în acesta regăsindu-se o parte considerabilă a mesajelor sale. Ca Bancă a Oamenilor Intreprinzători, BT face încă un pas pentru susţinerea promovării antreprenorilor prin intermediul Internetului, prin acest parteneriat. Prietenul Google nu este doar o campanie. Google este unul dintre prietenii Băncii Transilvania şi, implicit, al întreprinzătorilor adaugă Robert C. Rekkers, Directorul General al Băncii Transilvania.rnrnCe este Google AdWords?rnrnGoogle AdWords este una dintre cele mai eficiente metode de publicitate pe Internet, folosită inclusiv de companii mari. Inscrierea în campania BT Prietenul Google este rapidă şi uşoară, accesând www.google.ro/adwords. Clienţii Băncii Transilvania vor beneficia, prin Google AdWords, de reclame de tip anunţ, afişate în motorul de căutare Google, atunci cât este introdus unul dintre cuvintele-cheie alese de cei care folosesc promovarea prin acest serviciu. Publicitatea firmei poate să apară şi în cadrul site-urilor care conţin reclamă furnizată de Google, dacă în cadrul paginii respective sunt cuvinte-cheie selectate sau dacă sistemul consideră relevantă afişarea reclamei în respectivul loc. Plata se face per click, fiind licitată o anumită sumă de bani pentru fiecare cuvânt ales.rnrnPrin Google AdWords, clienţii IMM ai Băncii Transilvania pot găsi noi clienţi pentru afacere, au controlul asupra cheltuielilor de promovare şi, foarte important, reclamele sunt văzute doar de publicul interesat de respectivul subiect.rnrnExemplele vorbescrnrnDe pildă, o firmă care deţine un magazin de electrocasnice, foloseşte Abonamentul Bancar IMM de la Banca Transilvania, are un site de firmă şi beneficiază de un voucher va folosi respectiva sumă pentru promovarea afacerii prin Google AdWords. Intr-o primă fază, va fi ales un set de cuvinte-cheie, vor fi stabilite anunţurile, iar compania va licita o anumită sumă pentru fiecare termen ales. De fiecare dată când cineva va căuta pe Google unul dintre cuvintele-cheie selectate va fi afişat şi anunţul-reclamă al firmei respective. rnrnBT poate găzdui site-urile clienţilor, prin Clubul Intreprinzătorului RomânrnrnPe lângă parteneriatul cu Google, pentru promovarea companiilor prin Google AdWords, Banca Transilvania mai vine cu ceva nou pentru antreprenori: firmele mici şi mijlocii care nu au încă un website pot să-şi construiască unul gratuit, găzduit de Banca Transilvania. Serviciul este pus la dispoziţie prin Clubul Intreprinzătorului Român, fondat de BT. In acest caz, utilizatorii pot alege, pentru prezenţa online, una din mai multe variante de design. Acest serviciu este gratuit şi uşor de administrat deoarece nu necesită cunoştinţe specifice. Cei interesaţi pot afla toate detaliile necesare, accesând www.btclub.ro.rnrnBanca Transilvania vine cu idei noi şi concrete: reclamă prin Google AdWords – serviciu pus la dispoziţie de partenerul Google, într-o fericită corelaţie cu posibilitatea realizării de site-uri găzduite de bancă. BT este, la rândul ei, o prezenţă online atractivă, acest mediu făcând parte, cu prioritate, din canalele sale de comunicare, prin: site propriu, respectiv a liniei de afaceri Divizia Pentru Medici; site-urile sub-brandurilor; newslettere electronice; publicitate în new media, dar şi prezenţa băncii în comunităţi online.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii
Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii
BT Pensii va administra de acum înainte FPF BRD Medio, sub denumirea de Pensia Mea Plus, înurma primirii aprobării din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru preluareaadministrării fondului de... detalii
BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii