Banca Transilvania si-a premiat castigatorii campaniei “Aniversare cu premii!”

Autor:

Bancherul.ro
2009-02-13 08:04

Campania BT “Aniversare cu premii!”, desfăşurată între 18 noiembrie 2008 şi 31 ianuarie 2009, a ajuns la final. Au fost desemnaţi, prin tragere la sorţi, câştigătorii – inclusiv beneficiarul marelui premiu. In plus, rezultatele promoţiei sunt remarcabile, ca număr de persoane care şi-au constituit depozite la Banca Transilvania. rnrnMarele premiu, o maşină de teren, va ajunge la ConstanţarnVictor Borş, client al Sucursalei BT Constanţa, a câştigat marele premiu. El a fost prezent azi la Cluj-Napoca, pentru a intra în posesia maşinii şi pentru a se întâlni cu echipa BT.rnrnA fost desemnată, tot prin tragere la sorţi, şi cea de a treia serie de câştigători ai campaniei aniversare. Aceştia, clienţi BT din toate zonele ţării, vor intra în posesia a câte 500 EUR: Sergiu Goia, Clara Feher, Eugenia Roman şi Livius Motreanu (Cluj-Napoca), Mirela Cojocaru, Daniel Munteanu şi Elena Neacşu (Bucureşti), Maria Stănuţ (localitatea Moara, judeţul Suceava), Bogdana Pop (Satu Mare), Florin Poenaru (Roman), Ana Tulcan (Chişineu-Criş), Silvia Maxim (Botoşani), Gheorghe Ionescu (Arad), Elena Marinescu (Odobeşti), Gheorghe Gheorghiţă (Craiova), Elena Axinte (Focşani), Lucica Zaharia (Braşov) şi Levent Abdula (Constanţa). rnrnPeste 142.000 de clienţi au îndeplinit criteriile de eligibilitate ale campaniei “Aniversare cu premii!” rnrnNu mai puţin de 142.000 de persoane s-au încadrat în cerinţele promoţiei Băncii Transilvania. Pentru a participa la tragerea la sorţi, condiţia era ca aceştia să deţină un card de debit BT sau / şi să fie abonaţi la BT 24 – Internet Banking şi să aibă un depozit la BT, pe care să-l păstreze până la prima scadenţă sau minim 3 luni de la constituire – în cazul în care se opta pentru Contul MARit sau Economii la vedere. Clienţii BT beneficiază de dobânzi atractive la depozite, gratuitate – în primele 6 luni – a serviciului de Internet Banking BT 24 şi de cele mai mici comisioane de pe piaţă la cardurile de debit emise de Banca Transilvania.rnrnCampania “Aniversare cu premii!” se încadrează în acţiunile iniţiate de Banca Transilvania, pentru a marca cei 15 ani pe piaţă şi pentru a-şi răsplăti, cu această ocazie, clienţii fideli. rn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

BRD și-a crescut creditele cu 21%, iar depozitele cu doar 5%

BRD și-a majorat creditele acordate populației și firmelor cu 21% în primul trimestru al anului, în timp ce depozitele au avansat într-un ritm mult mai scăzut, de numai 5%. Valoarea... detalii

Libra Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu față de credite

Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii

Fondul de pensii BRD Medio devine Pensia Mea Plus

BT Pensii va administra de acum înainte FPF BRD Medio, sub denumirea de Pensia Mea Plus, înurma primirii aprobării din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru preluareaadministrării fondului de... detalii

BT Broker de Asigurare își diversifică afacerea

BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii