Aviva recruteaza 300 de consilieri financiari de asigurari

Autor:

Bancherul.ro
2009-07-30 17:09

Aviva România vrea să recruteze 300 de consilieri financiari până la sfârşitul acestui an pentru extinderea forţei de vânzări, cei recrutaţi urmând să beneficieze de un program extins de traning, a anunţat joi compania. rnrn”Toţi cei recrutaţi vor beneficia de un program extins de training care îi va ajuta să îşi dezvolte abilităţile financiare şi de management, dar şi să se testeze ca profesionişti într-un mediu internaţional de afaceri”, a declarat directorul general al Aviva România, Shah Rouf. rnrnCampania de recrutare se desfăşoară la nivel naţional şi a început luna trecută. Prima etapă a campaniei s-a desfăşurat în şapte mari oraşe ale ţării – Cluj, Timişoara, Oradea, Constanţa, Bucureşti, Braşov şi Iaşi – cu o medie a participării de 70 – 80 de persoane pentru fiecare oraş. rnrnÎn cea de-a doua etapă a campaniei, Aviva vrea să implementeze strategii de recrutare în cinci oraşe pilot, urmând ca ulterior acţiunea să acopere toate regiunile ţării. rnrnGrupul Aviva este prezent pe piaţa din România , Aviprin Aviva Asigurări de Viaţăva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat şi Aviva Investors România.rnrn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: ASIGURARI

BT Broker de Asigurare își diversifică afacerea

BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii

Data de la care FGA face plati pentru asigurarile RCA Euroins: 17 mai 2023

În prezent, conform legii, FGA primește și înregistrează atât cereri de plată (despăgubiri-indemnizații Anexa 10/ restituire primă-Anexa 9) cât și cereri de deschidere a dosarelor de daună (Anexa 7) pentru... detalii

Asigurarea împotriva dezastrelor, valabilă și in caz de faliment

Pool-ul de Asigurare Împotriva Dezastrelor Naturale (PAID) aduce clarificări cu privire la intrarea în faliment a unui distribuitor de polițe obligatorii împotriva dezastrelor naturale (PAD), context care nu afectează valabilitatea asigurării sau instrumentarea daunelor înregistrate de beneficiari, conform unui comunicat, in care se adauga:„Asigurarea obligatorie împotriva dezastrelor naturale este o poliță gestionată de PAID, fiind doar distribuită de alte entități. Din acest motiv, PAD rămâne valabilă până la data expirării, indiferent de ceea ce se întâmplă cu distribuitorul poliței. PAID are stabilitate din punct de vedere al indicatorilor de solvabilitate, are fonduri proprii și deține de cel mai mare program de reasigurare din Europa Centrală și de Est, în cuantum de un miliard de euro”, a explicat Directorul General al PAID, Nicoleta Radu.În ceea ce privește instrumentarea daunelor, PAID va dispune trimiterea de constatatori spre... detalii

Dosarele de dauna Euroins se pot deschide la FGA: care este procedura

Fondul de garantare a asiguraților (FGA) a luat act de Decizia Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) prin care s-a dispus retragerea autorizaţiei de funcţionare a Societăţii EUROINS Romania Asigurare Reasigurare... detalii