Aplicatiile de mobile banking/internet banking ale Raiffeisen Bank nu sunt functionale (actualizat)

Autor:

Bancherul.ro
2023-02-25 09:00

Aplicatiile de mobile banking/internet banking ale Raiffeisen Bank, precum Smart Bank, nu sunt functionale in prezent, conform informatiilor publicate de banca, in pagina privind disponibilitatea serviciilor (vezi foto).

Clientii Raiffeisen se plang ca nu au acces la conturi prin intermediul aplicatiilor, conform sesizarilor primite la Reclamatiibanci.ro.

Raiffeisen a raportat un incident informatic in data de 21 februarie 2023, in urma caruia nu au putut fi utilizate, pe parcursul respectivei zile, aplicatiile de mobile/internet banking, printre care si Smart Mobile. (vezi aici detalii)

ACTUALIZARE 26.02.2023, ora 20

Pe pagina Raiffeisen Bank privind disponibilitatea serviciilor, aplicatiile de mobile/internet banking continua sa figureze ca fiind nefunctionale:

“Raiffeisen Smart Market Serviciu nefunctional

Raiffeisen Smart Mobile pentru clienti persoane fizice Serviciu nefunctional

Raiffeisen Online pentru clienti persoane fizice Serviciu nefunctional

Raiffeisen SmartToken Serviciu nefunctional

Raiffeisen Smart Mobile pentru clienti persoane juridice Serviciu nefunctional

Raiffeisen Online pentru clienti persoane juridice Serviciu nefunctional

Raiffeisen Smart Business Serviciu nefunctional

Noul Raiffeisen Online IMM Serviciu nefunctional

OpenBanking (AISP/PISP/CISP) Serviciu nefunctional

Clientii Raiffeisen se plang ca nu pot utiliza serviciile bancare:

“De două zile încerc sa fac un transfer. Reparați odată aplicația de internet banking. Avem și noi niște termene și nu le putem respecta din cauza băncii”, este un comentariu postat pe pagina Facebook a Raiffeisen.

ACTUALIZARE 27.02.2023, ORA 16

Serviciile de mobile/internet banking ale Raiffeisen sunt in continuare nefunctionale, conform site-ul bancii, fapt confirmat si de clientii bancii, la o postare a Raiffeisen pe Facebook privind plata taxelor cu cardul:

“Pentru a plăti o taxă e nevoie de autorizarea prin Smart Token – serviciu care nu funcționează. Voi nu vorbiți între voi sau doar vă bateți joc de noi?”

Reprezentantii Raiffeisen nu au raspuns la intrebarile Bancherul.ro privind problema cu aplicatiile bancii.

ACTUALIZARE 28 FEBRUARIE ORA 10

Pe pagina Raiffeisen.ro privind disponibilitatea serviciilor, apliatiile apar acum ca fiind functionale.

 

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

BCR oferă, temporar, un curs valutar mai bun la euro

BCR și-a anunțat clienții că le oferă temporar, până în 28 mai, un curs valutar mai bun la euro, prin aplicația George: "Știm că, în vremuri imprevizibile, orice mic avantaj... detalii

Asociația firmelor de leasing si credite de consum are o nouă conducere

Asociația de Leasing și Credit de Consum din România (ALCCR) –(fostă ALB România), cea mai importantă organizație profesională care reprezintă industriile de leasing financiar și credit de consum din România,... detalii

Probleme cu funcționarea aplicației ING

Home Bank, aplicația ING Bank, a avut probleme de funcționare, conform plângerilor primite de la cititori. O parte dintre clienții băncii nu au putut folosi aplicația pe parcursul ultimelor 2... detalii

BCR și-a sporit creditele de consum cu 41%

BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii