Plata facturii Vodafone la ATM-urile Raiffeisen Bank

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2011-03-25 08:59 Ultima actualizare: 2011-03-25 08:59

Raiffeisen Bank extinde numarul canalelor utilizate pentru plata facturilor la utilitati, prin introducerea posibilitatii de plata a facturilor la ATM. Astfel, clientii Raiffeisen Bank posesori de card de debit pot efectua plata facturii Vodafone direct de la ATM-uri, fara nici un cost suplimentar. In curand, banca va oferi si pentru alti furnizori de utilitati acest serviciu.rnrn„Suntem permanent preocupati sa oferim clientilor nostri servicii bancare electronice simple, comode si rapide care sa-i ajute sa-si faca platile lunare. Banii si timpul fiecaruia dintre noi conteaza, iar noul serviciu, plata la ATM a facturii Vodafone, chiar asta face, are grija de timpul si banii clientului” a spus Magda Sandulescu, senior director Managementul Pasivelor la Raiffeisen Bank.rnrnRaiffesein Bank are in toata tara peste un milion de posesori de carduri de debit si o retea de peste 1000 de ATM-uri.rnrn„Dorim ca utilizatorii serviciilor Vodafone sa aiba o cat mai mare varietate de metode de plata, astfel incat acestia sa aiba libertatea de a alege varianta cea mai confortabila. Prin parteneriatul cu Raiffeisen Bank, dorim sa oferim utilizatorilor nostri o modalitate suplimentara de a efectua platile”, a declarat Errol van Graan, Senior Director, Customer Operations, Vodafone Romania.rnrnBanca pune la dispozitia posesorilor de card de debit multiple canale electronice de acces la serviciile si produsele sale: Internet banking (Raiffeisen Online), phone banking (Raiffeisen Direct), mobile banking (myBanking) sau plata automata a facturilor prin Direct Debit. Principalele avantaje de care beneficiaza clientii care folosesc aceste canale sunt disponibilitatea lor 24 din 24 de ore, 7 zile din 7 si costurile cu pana la 50% mai mici decat cele la ghiseele bancii.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: BANCI

Orice investiție prin Telegram este o țeapă

Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii

Ce fac dacă un funcționar de la Raiffeisen mă întreabă de un credit?

„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii

Plățile cu cod QR încearcă de 12 ani să bată cardurile. Vor reuși acum?

Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii

Cum recunoști o tentativă de fraudă: banca nu îți trimite niciodată linkuri către site-uri sau aplicații

Apropierea vacanțelor și înmulțirea tranzacțiilor online conduc la creșterea tentativelor de fraudă și atacurilor de phishing. Metodele sunt diverse: conturile bancare ale consumatorilor sunt atacate prin conturi false pe rețelele... detalii