MKB Nextebank îşi îmbunătăţeşte serviciul NexteCall, prin adăugarea facilităţii de tranzacţionare. Clienţii care îşi activează serviciul NexteCall pot realiza operaţiuni bancare direct prin telefon. rnrnNexteCall, serviciul de call center al MKB Nextebank, permite obţinerea de informaţii privind conturile şi toate celelalte produse şi servicii deţinute de clienţii băncii, precum şi efectuarea de plăţi, transferuri în lei, schimburi valutare, modificarea limitelor de tranzacţionare pentru carduri şi constituirea de depozite la termen. Serviciul este apelabil de luni până vineri, între orele 8:00 şi 20:00, la numerele de telefon 0 800 410 310 (apelabil gratuit din toate reţelele naţionale) şi 031 403 91 17 (apelabil din orice reţea naţională sau internaţională). rnrn “Strategia MKB Nextebank are la bază dezvoltarea permanentă a produselor şi serviciilor moderne, adresate clienţilor dinamici, aflaţi în căutare de soluţii personalizate. Astfel, îmbunătăţirile aduse serviciului NexteCall prin extinderea gamei operaţionale reprezintă un pas firesc în dezvoltarea unui parteneriat eficient şi de încredere cu clienţii noştri”, a declarat Anca Mitrică, Director Executiv Business Management al MKB Nextebank. rnrnNexteCall, alături de NexteOnline şi NexteMobile, reprezintă gama de canale alternative moderne de banking, puse la dispoziţie clienţilor săi de către MKB Nextebank.
Nu există comentarii pentru această știre.
Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii
„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii
Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii
Apropierea vacanțelor și înmulțirea tranzacțiilor online conduc la creșterea tentativelor de fraudă și atacurilor de phishing. Metodele sunt diverse: conturile bancare ale consumatorilor sunt atacate prin conturi false pe rețelele... detalii