MKB Nextebank isi imbunatateste serviciul de call center

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2011-02-24 08:12 Ultima actualizare: 2011-02-24 08:12

MKB Nextebank îşi îmbunătăţeşte serviciul NexteCall, prin adăugarea facilităţii de tranzacţionare. Clienţii care îşi activează serviciul NexteCall pot realiza operaţiuni bancare direct prin telefon. rnrnNexteCall, serviciul de call center al MKB Nextebank, permite obţinerea de informaţii privind conturile şi toate celelalte produse şi servicii deţinute de clienţii băncii, precum şi efectuarea de plăţi, transferuri în lei, schimburi valutare, modificarea limitelor de tranzacţionare pentru carduri şi constituirea de depozite la termen. Serviciul este apelabil de luni până vineri, între orele 8:00 şi 20:00, la numerele de telefon 0 800 410 310 (apelabil gratuit din toate reţelele naţionale) şi 031 403 91 17 (apelabil din orice reţea naţională sau internaţională). rnrn “Strategia MKB Nextebank are la bază dezvoltarea permanentă a produselor şi serviciilor moderne, adresate clienţilor dinamici, aflaţi în căutare de soluţii personalizate. Astfel, îmbunătăţirile aduse serviciului NexteCall prin extinderea gamei operaţionale reprezintă un pas firesc în dezvoltarea unui parteneriat eficient şi de încredere cu clienţii noştri”, a declarat Anca Mitrică, Director Executiv Business Management al MKB Nextebank. rnrnNexteCall, alături de NexteOnline şi NexteMobile, reprezintă gama de canale alternative moderne de banking, puse la dispoziţie clienţilor săi de către MKB Nextebank.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: BANCI

Orice investiție prin Telegram este o țeapă

Dacă vedeți pe aplicația Telegram un anunț cu câștiguri mari și rapid din investiții în criptomonede, acțiuni, jocuri de noroc sau alte bazaconii, este vorba 100% de o țeapă. Telegram... detalii

Ce fac dacă un funcționar de la Raiffeisen mă întreabă de un credit?

„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii

Plățile cu cod QR încearcă de 12 ani să bată cardurile. Vor reuși acum?

Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii

Cum recunoști o tentativă de fraudă: banca nu îți trimite niciodată linkuri către site-uri sau aplicații

Apropierea vacanțelor și înmulțirea tranzacțiilor online conduc la creșterea tentativelor de fraudă și atacurilor de phishing. Metodele sunt diverse: conturile bancare ale consumatorilor sunt atacate prin conturi false pe rețelele... detalii