Clientii Citibank beneficiaza de tehnologii performante in prima agentie smart banking din Romania

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2011-01-18 09:37 Ultima actualizare: 2011-01-18 09:37

După lansarea celor mai recente agenţii smart banking în New York, Tokyo, Singapore şi Hong Kong, Citibank a inaugurat prima agenţie digitalizată din România. Clienţii Citibank pot beneficia acum de o experienţă bancară unică, precum şi de produse şi servicii bancare personalizate prin intermediul celor mai inovatoare tehnologii din noua agenţie smart banking din Băneasa Shopping City Bucureşti. rnrnAgenţia a fost inaugurată pe 17 ianuarie de către Marc Luet, Chief Executive Officer EMEA Citicorp Consumer Group, Andreea Farace, Chief Operating Officer pentru Europa Centrală şi de Est şi Estul Mijlociu, şi Shahmir Khaliq, Division Head pentru Bulgaria, Cehia, România şi Slovacia. rnrnDeschiderea acestei agenţii reprezintă o realizare importantă în cadrul strategiei de retail a Citibank România, bazată pe inovaţie, confort şi experienţă bancară adevărată. rnrn„Segmentul bancar de retail cunoaşte schimbări semnificative pe măsură ce nevoile clienţilor evoluează. Urmărind această tendinţă, operaţiunile bancare ar trebui să devină mai inteligente, iar funcţiile convenţionale ale agenţiilor trebuie să se schimbe în acelaşi ritm. Noua agenţie smart banking inaugurată de către Citibank România este construită cu grijă în jurul clientului şi utilizează tehnologiile înalte pentru a plasa experienţa acestuia pe cel mai important plan”, a declarat Marc Luet, Chief Executive Officer EMEA Citicorp Consumer Group.rnrnPentru a oferi o experienţă bancară unică şi flexibilă clienţilor din mediul urban, agenţia smart banking oferă următoarele elemente inovatoare în materie de design şi tehnologie înaltă:rnrn• ATM cu posibilitate de retragere a numerarului în lei şi euro – primul de acest tip din Româniarn• VideoPhone – serviciu de videoconferinţă 24/7 cu display Apple ce permite discuţia faţă în faţă cu un consultant CitiPhonern• Terminal Citibank Online – staţie de lucru cu display Apple unde clientul poate accesa website-ul Citibank şi realiza tranzacţii prin Citibank Onlinern• Perete electronic de prezentare – un ecran digital interactiv de 46’’ cu prezentarea produselor şi serviciilor Citibankrn• Perete media – panou LCD de dimensiuni mari (2.1 x 1.25 m) ce prezintă o colecţie actualizată de ştiri, indici bursieri, ratele cursului valutar şi informaţii despre produsern• Broşuri electronice – broşuri interactive Apple IPAD ce conţin prezentări ale produselor şi serviciilor Citibankrn• Reţea wireless disponibilă pentru toţi clienţii mall-ului.rnrn „Pentru Citibank, România este una dintre pieţele cheie pentru dezvoltarea segmentului de retail, iar inaugurarea acestei agenţii demonstrează efortul nostru permanent de a creşte nivelul serviciilor bancare disponibile pe plan local, dar şi abilitatea noastră de a aduce în timp scurt în România inovaţii din diferite părţi ale lumii”, a declarat Andrea Farace, Chief Operating Officer pentru Europa Centrală şi de Est şi Estul Mijlociu.rnrn „Conceptul de smart banking se adresează clienţilor moderni din România, care preţuiesc timpul şi care preferă o experienţă bancară confortabilă. Această agenţie exemplifică prioritatea Citibank România de a fi cu adevărat inovatoare şi atentă la nevoile clienţilor”, a menţionat Tibor Pandi, Director General Citibank România. „Experienţă bancară adevărată este sloganul nostru în România, iar o dată cu lansarea acestei agenţii facem încă un pas important spre dezvoltarea unui portofoliu de servicii la standarde globale, cu funcţii inovatoare în premieră în România”. rnrnAgenţia este deschisă zilnic, de la 10.00 la 19.00. În afara orelor de program, clienţii au acces 24/7 la soluţii bancare alternative (VideoPhone, terminal Citibank Online şi ATM) în cadrul agenţiei.rnrnPentru un tur virtual al agenţiei, puteţi accesa https://www.citibank.ro/video/citibank_ro.mpg.rnrn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: BANCI

Ce fac dacă un funcționar de la Raiffeisen mă întreabă de un credit?

„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii

Plățile cu cod QR încearcă de 12 ani să bată cardurile. Vor reuși acum?

Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii

Cum recunoști o tentativă de fraudă: banca nu îți trimite niciodată linkuri către site-uri sau aplicații

Apropierea vacanțelor și înmulțirea tranzacțiilor online conduc la creșterea tentativelor de fraudă și atacurilor de phishing. Metodele sunt diverse: conturile bancare ale consumatorilor sunt atacate prin conturi false pe rețelele... detalii

Ofertă de depozit în lei pe 5 luni cu dobândă fixă de 6,10% la CEC Bank

CEC Bank oferă alternative de economisire mai avantajoase clienților săi și lansează un depozit în lei pentru persoane fizice, cu rata fixă a dobânzii superioară, de 6,10%, pe termen de... detalii