Bank Friday din acest an arată preferința românilor pentru cumpărăturile online și cele în rate, precum și deschiderea de a cheltui mai mult, conform unui comunicat al Bancii Transilvania (BT), in care se adauga:
Ce a însemnat Black Friday 2022 față o zi standard:
Cumpărăturile online procesate de BT au crescut, ca volum, de 10 ori;
Plățile în rate online prin programul STAR al Băncii Transilvania au crescut de peste 7 ori;
Aproape 50% din totalul cumpărăturilor realizate în 11 noiembrie a.c. cu cardurile BT de Black Friday au fost online;
Aproape 70% din totalul cumpărăturilor la comercianții BT au fost online;
Valoarea medie/tranzacție: +36% față de o zi standard.
Banca Transilvania este liderul pieței, cu peste 5 milioane de carduri emise. BT a dezvoltat propria platformă de procesare eCommerce (BTeComm), prin care asigură soluții avansate de plată cu cardul online.
Programul STAR, din care fac parte cardurile de cumpărături, a ajuns la peste 20.000 de locații partenere care oferă rate fără dobândă sau puncte STAR pentru fiecare achiziție cu cardurile de credit.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Comercială Română și MedLife își unesc eforturile într-un parteneriat strategic pentru a facilita accesul la servicii bancare moderne și consultații medicale gratuite în comunitățile rurale și urbane mici din... detalii
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și oferă credite ipotecare în lei și euro, cu aprobare financiară online, în circa 30 de minute, cu zero drumuri la bancă, anunță banca într-un comunicat,... detalii
Banca Transilvania devine Partenerul Oficial de Cursă al Echipei McLaren Formula 1 la Marele Premiu al Ungariei Formula 1 Lenovo 2025 (Formula 1 Hungarian Grand Prix), una dintre cele mai... detalii
BT Leasing și fintech-ul Finqware anunță o premieră în rândul companiilor de leasing din România: plata facturilor de leasing direct din contul bancar, inițiată prin link personalizat, conform unui comunicat... detalii