Oana Petrescu, BCR: Increderea trebuie sa fie de ambele parti: banca si clienti

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2011-03-03 09:58 Ultima actualizare: 2011-03-03 09:58

Oana Petrescu, vicepresedintele executiv pe retail al BCR, a declarat miercuri, cu ocazia unei conferinte sustinuta de conducerea bancii, ca institutia este dispusa sa negocieze in continuare cu clientii nemultumiti de prevederile OUG 50, dar cu conditia ca acestia sa manifeste aceeasi buna-credinta de care da dovada si banda. rnrn”Nu putem doar noi sa dam dovada de buna-credinta, trebuie si clientii nostri sa faca acest lucru”, a spus Petrescu, referindu-se la conflictul cu clientii care au dat banca in judecata pentru ca le-ar fi majorat abuziv costurile creditelor.rnrn”Ordonanta a creat foarte multa dezbatere publica, o parte din ea benefica. Ce nu si-a dorit ordonanta si ce nu poate sa faca un act de legislatie este sa reduca in mod administrativ dobanzile. Ce putea sa faca si a facut, iar acesta este un lucru pozitiv, este faptul ca a creat transparenta si, in plus fata de aceasta, a creat libertatea clientilor de a se muta de la o banca la alta. Practic, acum clientii pot sa decida cu ce banca vor sa faca banking si sa procedeze in consecinta”, a spus Oana Petrescu.rnrn”Pentru clientii care isi doresc sa se refinanteze sau care isi doresc conditii speciale noi discutam cu ei, discutam cu fiecare in parte. Dorim sa luam in considerare totalitatea relatiei cu clientul atunci cand luam decizii: daca un client a fost bun platnic si a platit corect, daca vedem ca are salariul la noi, toate lucrurile acestea conteaza si va asigur ca pentru toti acesti clienti am gasit solutii foarte bune si i-am convins sa nu plece si au fost multumiti. Exista o parte dintre clienti pe care nu am reusit sa-i multumim”, a spus Oana Petrescu.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Interviu

Cum recunoști o tentativă de fraudă: banca nu îți trimite niciodată linkuri către site-uri sau aplicații

Apropierea vacanțelor și înmulțirea tranzacțiilor online conduc la creșterea tentativelor de fraudă și atacurilor de phishing. Metodele sunt diverse: conturile bancare ale consumatorilor sunt atacate prin conturi false pe rețelele... detalii

De ce nu mai acceptă BRD bancnotele de 50 de dolari?

"Stimați clienți, vă informam că, temporar, bancnotele de 50 USD nu sunt acceptate pentru operațiunile de depunere numerar și schimb valutar la ghișeu și MBA. Vă mulțumim pentru înțelegere!", este... detalii

Cum folosim un card de cumpărături fără să plătim dobândă

Cardurile de credit, cardurile de cumpărături, plățile cu cardul în țară și străinătate, precum și fraudele la care ne putem expune sunt câteva dintre temele dezbătute în cadrul Centrului de... detalii

Creditele in CHF ale Bancpost, preluate de Vista Bank de la First Bank

Creditele in franci elvetieni (CHF) acordate de Bancpost in anii 2007-2008 si apoi cesionate bancii-mama din Grecia, Eurobank, au fost preluate in administrare de Vista Bank, de la First Bank,... detalii