Intesa Sanpaolo Bank Romania, parte a grupului Intesa Sanpaolo una dintre primele 10 instituţii financiare din lume, derulează în prezent prima campanie TV de imagine. Campania instituţionala face parte dintr-un proiect internaţional de comunicare şi promovare la nivelul Europei Centrale şi de Est a băncii mama Grupul Intesa Sanpaolo. rnrnAstfel campania este difuzată concomitent în toate cele 13 ţări din regiune în care Intesa Sanpaolo a investit, marcând astfel etapa finală a procesului de rebranding internaţional al grupului. Obiectivul campaniei este de a comunica stabilitatea conferită de apartenenţa fiecarei bănci din regiune la unul dintre cele mai importante şi solide grupuri financiare internaţionale. rnrnSpot-ul TV a fost realizat de agenţia Saatchi&Saatchi Italia, împreuna cu regizorul german Matthias Zenter. În România planificarea media s-a realizat cu ajutorul agenţiei Brand Connection şi a inclus un mix între canalele PRO TV, TVR2 şi PRO Cinema. Campania de imagine a fost susţinută şi de o nouă platformă online a băncii concepută de agenţia de web design Emblem. Noul design al web site-ului băncii www.intesasanpaolobank.ro are o formulă grafică deosebită, conform noii identităţi vizuale globale a Grupului Intesa Sanpaolo. rnrn”Intesa Sanpaolo Bank Romania şi-a propus să fie recunoscută ca o bancă inovativă cu acoperire naţională şi un lider al calităţii produselor şi serviciilor oferite clienţilor. Desemnată recent banca cu cea mai dinamică dezvoltare ca urmare a performanţelor înregistrate în cursul acestui an, Intesa Sanpaolo Bank va continua strategia de creştere organică pe piaţa locală. Campania de imagine va fi urmată în viitorul apropiat şi de alte strategii de promovare axate pe produsele oferite de bancă, atât persoanelor fizice, cât şi companiilor”, a declarat Riccardo Parasporo, Director general adjunct Intesa Sanpaolo Bank. rnrnIntesa Sanpaolo Bank este numele sub care activează banca pe piaţa locală de la începutul acestui an (14.01.2008), ca urmare a strategiei de rebranding la nivel global a grupului Intesa Sanpaolo. În urma fuziunii la nivel global dintre grupurile Intesa şi Sanpaolo IMI, banca a intrat într-o nouă etapă de dezvoltare, România devenind o piaţă strategică şi o prioritate pentru extindere alertă a noului grup Intesa Sanpaolo. În prezent Intesa Sanpaolo Bank deţine o reţea de 84 unităţi teritoriale la nivelul întregii ţări.rnrnIntesa Sanpaolo BankrnrnIntesa Sanpaolo Bank este parte a grupului Intesa Sanpaolo, una dintre primele 10 instituţii financiare din lume. Intesa Sanpaolo Bank a obţinut un profit net de 24,6 milioane lei (circa 6,7 milioane euro) în primele 3 semestre din acest an, în creştere cu 61% faţă de perioada similară din 2007. Activele totale ale băncii au ajuns la valoarea de 2 575 milioane lei (690 milioane euro) la sfârşitul lui septembrie 2008, în creştere cu 67% faţă de septemrie 2007. rnrnGrupul Intesa Sanpaolo rnrnIntesa Sanpaolo este unul dintre cele mai importante instituţii financiare din lume locul 4 în Europa şi lider în Italia, având circa 20 milioane de clienţi. În Europa Centrală şi de Est, precum şi în Bazinul Mediteranean, Grupul deţine în principal bănci aflate în primele poziţii în topul marilor jucători din ţările respective, deservind circa 8 milioane clienţi în 13 ţări.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Inițiativa se bazează pe trei direcții esențiale: dotarea maternităților cu echipamente medicaleperformante, formarea continuă a personalului medical și monitorizarea postnatală a nou-născuților cu risc, prin centre specializate și o aplicație... detalii
30.000 de persoane au aplicat online, într-o singură zi, pentru produsele și serviciile Grupului Banca Transilvania, cuprinse în campania Bank Friday, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Este cel... detalii
În baza convenției semnate cu BID, CEC Bank va putea acorda credite în limita unui plafon de 740 milioane de lei, utilizând plafonul de garantare de 520 milioane de lei... detalii
De Black Friday, în 7 noiembrie 2025, Banca Transilvania a atins noi recorduri privind tranzacțiile realizate prin ecosistemul său de plăți, incluzând cardurile, aplicațiile, POS-urile și bancomatele, conform unui comunicat... detalii
Call center-ul Intesa, inaccesibil și în a cincea zi după fuziunea cu First Bank
Credite pentru IMM-uri de la BCR, garantate de BID
Ofertă cu 36 de rate fără dobândă la cumpărăturile cu cardul de credit CEC Bank
Ce oferte are ING de Black Friday
Peste 15.000 de români și-au creat un istoric de creditare cu un împrumut Provident
Acord BT-BID pentru garantarea finanțărilor în investițiile publice locale
Acționarii BT primesc noi dividende
Nu se pot face plăți online cu cardurile Raiffeisen; problema a fost între timp soluționată
Ofertă cu dobândă fixă la creditul de nevoi personale CEC Bank
Fondul ETF BET Patria - Tradeville, câștig de 28%