BT Pay, Internet si Mobile Banking (BT24, NEO) sunt cele mai cautate subiecte pe Intreb BT

Autor:

Bancherul.ro
2021-07-12 19:40

Întreb BT a continuat să fie şi în prima parte a acestui an unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Băncii Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:

A fost înregistrat un nou record de vizitatori: peste 1 milion,
+26% față de aceeaşi perioadă a anului trecut.

Cu peste 1.700 de întrebări şi răspunsuri despre banking, platforma este utilă persoanelor care doresc să ştie mai multe despre produsele şi serviciile bancare, dar şi cum trebuie să procedeze în relaţie cu BT, în anumite contexte.

Datorită motorului de căutare bazat pe inteligenţă artificială
(Swiftype), integrat în platformă în acest an, vizitatorii ajung imediat la informaţiile căutate pe Întreb BT.

Întreb BT în 2021:

 Peste 5.500 de vizitatori au intrat pe platformă, în fiecare zi.

 Cei peste 1 milion de vizitatori au făcut peste 3 milioane de vizite, mai ales din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Braşov.

 Cele mai multe vizite sunt din România, dar şi din Marea Britanie, Germania, Italia şi Spania.

 Cei mai mulţi vizitatori au între 25 şi 44 de ani (54%).

 Faţă de alţi ani, s-a schimbat interesul privind subiectele căutate, aşa încât vizitatorii au fost interesaţi mai ales de informaţii despre banking la distanţă, cum este aplicaţia BT Pay şi Internet şi Mobile Banking (BT24, NEO).

În zona de interes sunt, de asemenea, subiecte precum contul curent, carduri şi credite.

 Se menţine preferinţa accesării informaţiilor de pe telefon (76%).

Prin intermediul Întreb BT, Banca Transilvania oferă din 2014 acces facil la informaţii şi contribuie astfel la incluziune şi educaţie financiară.

Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei. Cu o poveste începută în urmă cu 27 de ani, are peste 18% cotă de piaţă, 3,4 milioane de clienţi, 3 linii de business, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi.

Este singurul brand bancar românesc din Brand Finance Banking 500 (2021). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Profil

Libra Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu față de credite

Libra Internet Bank și-a majorat depozitele într-un ritm dublu comparativ cu creditele în 2024, conform comunicatului băncii privind rezultatele financiare din 2024: Rezultate 2024 Libra Internet Bank: profit 270 milioane... detalii

Fondul de pensii BRD Medio devine Pensia Mea Plus

BT Pensii va administra de acum înainte FPF BRD Medio, sub denumirea de Pensia Mea Plus, înurma primirii aprobării din partea Autorității de Supraveghere Financiară (ASF) pentru preluareaadministrării fondului de... detalii

BT Broker de Asigurare își diversifică afacerea

BT Broker de Asigurare, compania Grupului Financiar Banca Transilvania specializată în brokeraj de asigurări, are un nou director general, Valentin Coroiu, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Lider al... detalii

Credite Noua Casă, la CEC Bank

CEC Bank acordă și în 2025 credite prin programul Noua Casă, cu dobânzi reduse, IRCC + 1,90%, pentru cei care își încasează salariul prin Bancă, și IRCC + 2,00% pentru... detalii