Banca Comerciala Carpatica SA (BCC) deruleaza in prezent o actiune de modernizare si optimizare a platformelor informatice.
In scopul cresterii calitatii serviciilor oferite clientilor nostri, aceasta actiune presupune si intreruperea temporara a functionarii serviciului de Internet Banking,
miercuri, 30 martie 2016, in intervalul orar 18:30-21:30.
Multumim clientilor pentru intelegere si le recomandam sa isi programeze din timp toate operatiunile pe care urmeaza sa le efectueze in aceasta perioada.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Comercială Română anunță că, în perioada Sărbătorilor de Paște, este disponibilă permanent, online, telefonic și prin echipamentele multifuncționale instalate în rețeaua sa extinsă teritorială. Unitățile BCR şi centrele de... detalii
In ultima perioada, inselaciunile si fraudele in mediul online au crescut semnificativ, fiind din ce in ce mai complexe si inovative, isi anunta clientii BCR: Astfel, te rugam sa acorzi... detalii
Garanti BBVA isi avertizeaza clientii ca exista tentative de frauda initiate prin intermediul unor telefoane sau mesaje care par fi trimise de banca, dar in realitate sunt false. Asta pentru... detalii
BCR isi avertizeaza clientii cu privire la inselaciunile privind solicitari de bani prin serviciile de mesagerie online: "Nu raspunde imediat solicitarilor persoanelor din agenda ta telefonica de a-i ajuta prin... detalii