Call-center-ul Intesa Sanpaolo Bank a rămas blocat și astăzi, în a patra zi după preluarea foștilor clienți ai First Bank, banca fiind copleșită de problemele cauzate de nefuncționarea aplicațiilor și cardurilor clienților.
Clienții băncii se plâng că fie nu le răspunde nimeni la telefon, fie apelul se întrerupe după ce sună.
Problema este că doar prin call center se pot rezolva problemele privind activarea aplicațiilor sau primirea codului PIN pentru carduri. (vezi aici detalii)
Intesa i-a răspuns: “Colegii din call center vă vor îndruma pentru carduri și mobile banking. Vă asigurăm că nu vi se închide în mod intenționat. Din cauza volumului foarte mare de apeluri, pot apărea întreruperi. Capacitatea call-center-ului a fost suplimentată pentru a oferi suport cât mai rapid clienților.”
Am întrebat astăzi ANPC dacă a primit plângeri de la clienții Intesa și ce măsuri a luat, însă nu am primit răspuns.
În lipsa accesului băncii prin telefon, oamenii au luat cu asalt sucursalele First Bank și Intesa, ceea ce a stârnit indignare:
Și alți oameni au amenințat că părăsesc banca:
Intesa a publicat pe Facebook astăzi, în jurul orei 19, un anunț în care spune că “majoritatea problemelor tehnice au fost deja remediate și continuăm să gestionăm punctual situațiile care mai pot apărea.
Pentru a oferi suport suplimentar, am extins semnificativ echipa din Call Center și programul de lucru al sucursalelor. Clienții care încă au neclarități, nu au primit noile carduri sau codurile PIN pot merge în orice sucursală pentru asistență imediată.”
Comentariile clienților:
Nu există comentarii pentru această știre.
Call-center-ul Intesa Sanpaolo Bank a rămas blocat și astăzi, în a patra zi după preluarea foștilor clienți ai First Bank, banca fiind copleșită de problemele cauzate de nefuncționarea aplicațiilor și... detalii
„Ne pare rău, numărul apelat nu răspunde”, este mesajul primit de cei care sună la call-center-ul Intesa Sanpaolo Bank, în a treia zi consecutivă după fuziunea cu First Bank, care... detalii
"Ne pare rău, apelantul nu răspunde" sau după ce sună puțin, se întrerupe și nu răspunde nimeni la telefoanele Intesa Sanpaolo Bank, care nu face față preluării clienților First Bank... detalii
7,8 milioane de români, clienți ai șapte bănci, pot face transferuri instant și gratuit între ei, în baza numărului de telefon, indiferent de banca la care sunt clienți. ING Bank... detalii
Cardurile Unicredit au probleme de funcționare
Cardurile și POS-urile Libra nu funcționează; problema a fost rezolvată
Codurile QR RoPay au ajuns în autobuzele și tramvaiele din Oradea
Credite fără comision de acordare pentru mici antreprenori, la Patria Credit și Patria Bank
Transferurile Ropay instant, doar cu numărul de telefon și fără comisioane, posibile la 9 bănci
Rambursarea anticipată a creditelor BRD, posibilă și din aplicația YOU
Unicredit a fost amendată de BNR
Ai primit o notificare importantă de la bancă? Vezi să nu fie o păcăleală!
Revolut, printre ultimele bănci care va afișa numele beneficiarului unei plăți
Auchan este primul magazin în care cumpărăturile se pot plăti prin Ropay