„Ne pare rău, numărul apelat nu răspunde” nici a treia zi, la Intesa

Publicat la: 2025-11-05 21:39 Ultima actualizare: 2025-11-06 08:22

„Ne pare rău, numărul apelat nu răspunde”, este mesajul primit de cei care sună la call-center-ul Intesa Sanpaolo Bank, în a treia zi consecutivă după fuziunea cu First Bank, care a provocat o sincopă în serviciile băncii.

Foștii clienți First Bank nu-și pot accesa aplicațiile și nici nu-și pot folosi cardurile, din cauza problemelor de funcționare a sistemelor informatice ale Intesa, date peste cap de fuziune. (vezi detalii, în acest articol)

“Nici pentru clienții Intesa nu funcționează aplicația. Am încercat să introduc codul de reactivare și nu funcționează. Aștept minute în șir în apel cu call-center și se închide apelul automat”, se plânge cineva pe Facebook.

“Funcționează aplicația, dar n-ai ce face cu ea căci nu poți face plăți. Iar de telefon, centrala cred că e scoasă din priză”, spune alt client Intesa.

Informarea deficitară a clienților privind fuziunea a jucat un rol important în haosul creat după întreruperea serviciilor First Bank, începând de luni, 3 noiembrie.

Dovadă stă una dintre întrebările puse de un client First Bank, pe Facebook, cu privire la încasarea pensiei pe noul card Intesa:

“Ce se întâmplă cu pensiile livrate pe card până acum la First Bank? Vor fi livrate începând din noiembrie pe cardul Intesa?”

Într-un document cu informații și răspunsuri utile publicat de Intesa sub formă de PDF, greu de accesat și de citit, nu se regăsește răspunsul la această întrebare.

Banca a răspuns însă pe Facebook: “CNPP și CTP au fost informate cu privire la procesul de migrare, toate IBAN-urile pentru clienții pensionari migrați au fost transmise către instituții”.

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Ultima Ora

Intesa nu a făcut față crizei preluării clienților First Bank nici în a patra zi după fuziune

Call-center-ul Intesa Sanpaolo Bank a rămas blocat și astăzi, în a patra zi după preluarea foștilor clienți ai First Bank, banca fiind copleșită de problemele cauzate de nefuncționarea aplicațiilor și... detalii

„Ne pare rău, numărul apelat nu răspunde” nici a treia zi, la Intesa

„Ne pare rău, numărul apelat nu răspunde”, este mesajul primit de cei care sună la call-center-ul Intesa Sanpaolo Bank, în a treia zi consecutivă după fuziunea cu First Bank, care... detalii

Ne pare rău, apelantul Intesa nu răspunde! Foștii clienți First Bank nu-și pot folosi cardurile și aplicațiile și nu au cu cine vorbi

"Ne pare rău, apelantul nu răspunde" sau după ce sună puțin, se întrerupe și nu răspunde nimeni la telefoanele Intesa Sanpaolo Bank, care nu face față preluării clienților First Bank... detalii

Jumătate dintre clienții băncilor fac plăți instant gratuite tip RoPay

7,8 milioane de români, clienți ai șapte bănci, pot face transferuri instant și gratuit între ei, în baza numărului de telefon, indiferent de banca la care sunt clienți.  ING Bank... detalii