Un recepţioner al unui hotel din Bucureşti a fost arestat preventiv, pentru 29 de zile, pentru fraudarea cardurilor clienţilor hotelului, cărora le-a creat un prejudiciu de aproximativ 9.000 de lei, bani folosiţi pentru a-şi cumpăra aparatură electronică. rnrnEl obţinea datele de identificare ale cardurilor unor clienţi care plăteau cu cardul şi, cu ajutorul altei persoane, folosea datele pentru a plăti aparatură electronică pe site-uri de pe internet. Cei doi foloseau şi datele de identitare ale clienţilor atunci când primeau produsele cumpărate prin curier.rnrnPoliţiştii au făcut, miercuri, percheziţii la domiciliile celor doi, reţinându-l pe recepţioner. Totodată, la locuinţele suspecţilor poliţiştii au găsit şi sisteme informatice, medii optice de stocare a datelor şi bileţele pe care erau notate numere de carduri.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Comercială Română și MedLife își unesc eforturile într-un parteneriat strategic pentru a facilita accesul la servicii bancare moderne și consultații medicale gratuite în comunitățile rurale și urbane mici din... detalii
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și oferă credite ipotecare în lei și euro, cu aprobare financiară online, în circa 30 de minute, cu zero drumuri la bancă, anunță banca într-un comunicat,... detalii
Banca Transilvania devine Partenerul Oficial de Cursă al Echipei McLaren Formula 1 la Marele Premiu al Ungariei Formula 1 Lenovo 2025 (Formula 1 Hungarian Grand Prix), una dintre cele mai... detalii
BT Leasing și fintech-ul Finqware anunță o premieră în rândul companiilor de leasing din România: plata facturilor de leasing direct din contul bancar, inițiată prin link personalizat, conform unui comunicat... detalii