BT Pay simplifică modalitatea de identificare a clienților la bancă prin lansarea unei funcționalități
în premieră pe piață, Autentificarea cu BT Pay în sucursalele și agențiile Băncii Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
Ecosistemul BT Pay se extinde, cuprinzând atât soluții de banking de zi cu zi, cât și pentru
autentificarea în Call Center și în unități.
Noua funcționalitate completează modalitatea de autentificare de până acum în cele peste 500 de
sedii BT, cu ajutorul cărții de identitate/pașaportului, și a fost dezvoltată folosind platforma de
tehnologie FLOWX.AI, bazată pe inteligență artificială, cu implicarea Endava, respectiv Code
Crafters, compania de tehnologie a Grupului Banca Transilvania.
Impactul lansării este experiența pozitivă prin componenta digitală pentru persoanele care
vizitează banca – peste 80.000/zi –, precum și pentru clienții OTP Bank România care vor deveni
clienți BT la începutul lunii martie 2025.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Comercială Română și MedLife își unesc eforturile într-un parteneriat strategic pentru a facilita accesul la servicii bancare moderne și consultații medicale gratuite în comunitățile rurale și urbane mici din... detalii
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și oferă credite ipotecare în lei și euro, cu aprobare financiară online, în circa 30 de minute, cu zero drumuri la bancă, anunță banca într-un comunicat,... detalii
Banca Transilvania devine Partenerul Oficial de Cursă al Echipei McLaren Formula 1 la Marele Premiu al Ungariei Formula 1 Lenovo 2025 (Formula 1 Hungarian Grand Prix), una dintre cele mai... detalii
BT Leasing și fintech-ul Finqware anunță o premieră în rândul companiilor de leasing din România: plata facturilor de leasing direct din contul bancar, inițiată prin link personalizat, conform unui comunicat... detalii