BCR se lupta sa atraga clienti cu conturi de salarii pentru a creste stabilitatea portofoliului n BRD pariaza pe inovarea de produserncare sa aduca un plus de comisioane si noi clienti. Raiffeisen refinanteaza datoriile clientilor care au credite si la alte banci pentru intarirea relatiilor. UniCredit are obiective ambitioase de crestere a cotei de piata la creditare, pe mai multe segmente. Care sunt principalele strategii “vizibile” adoptate de banci puternice de pe piata?rnrnCriza economica nu inseamna pentru bancheri numai socoteli privind gradul de acoperire a pierderilor din credite cu provizioane si executari silite ale clientilor care nu mai platesc, ci si posibilitati de crestere pe anumite segmente de piata, de fidelizare a clientelei atat timp cat slabirea concurentei lasa mai mult spatiu de manevra, scrie Ziarul Financiar
Nu există comentarii pentru această știre.
Cele 32 de bănci din România au raportat în primul trimestru al anului un profit brut de 4,4 miliarde lei, din care au achitat un impozit pe venit de 710... detalii
Profitabilitatea băncilor este în ușoară scădere, pe fondul diminuării creșterii economice și creșterii instabilității și a riscurilor. Statisticile publicate de Banca Națională a României (BNR) arată că indicatorul de profitabilitate... detalii
Cele mai bune cotații de curs de schimb euro/leu le găsim la CEC Bank și Exim Banca Românească, rezultă din comparația ratelor de curs valutar practicate de cele mai mari... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au funcționat la ATM-urile altor bănci și la plățile în magazine, pe parcursul zilei de 11 aprilie 2025. Iar tranzactiile refuzate au fost dublate... detalii