„Buna ziua. Mi-am făcut cont pe Birouldecredit.ro și nu-mi apare decât să selectez data și așa mai departe. Dau caută și nu-mi apare nimic.
Eu am fost înscris ca rău platnic, au trecut cei 4 ani pe care trebuia să-i aștept. Cum pot sa fac prin intermediul site-ului să-mi arate că nu mai sunt in baza de date la ei să-mi scrie ca nu s-au găsit raportări sau ceva de genul?” intreaba un cititor.
Raspuns
Stimate domn,
Iata raspunsul la intrebarea dumneavoastra, primit de la Birouldecredit.ro:
„La prima conectare, asa cum este cazul dumneavoastra, istoricul pe cont este gol, deoarece nu ati efectuat solicitari anterioare si de aceea nu gasiti nimic.
In consecinta, pentru a vizualiza situatia curenta trebuie sa solicitati Situatia Inscrierii in rubrica „Adauga solicitare” -> „Situatia Inscrierii”.
Imediat dupa inregistrarea solicitarii puteti apela rubrica „Solicitarile mele” si sa vizualizati raspunsul primit (Situatia Inscrierii).
Orice alta solicitare va fi pastrata in istoricul contului personal si o veti putea apela conform criteriilor de cautare afisate.”
Va rog sa reveniti la mine daca nu reusiti sa rezolvati problema cu Biroul de Credit.
Vasile Pop Coman
jurnalist
Bancherul.ro
vasile.coman@bancherul.ro
Nu există comentarii pentru această știre.
„Am vrut să fac un credit la bancă dar mi-au spus că nu pot, pentru că am o bulină la Biroul de Credit, fiind raportată de Provident. Am luat prin... detalii
„Ce se poate intampla daca nu pot achita la ifn desi mau executat silit si nu am venit?”, întreabă o cititoare, la Reclamații Bănci. Raspuns Stimată doamnă, Dacă sunteți executată... detalii
„Am facut o investitie prin Newton Management.pro /-.one. A fost teapa. Am depus sesizare la Politie, In Brasov. Am sunat la sectia de care apartin, m-au directionat la politia municipala,... detalii
„Buna seara. Va rog, am refinanțat creditul de la TBI,am solicitat adeverință ptr închiderea contului,banii au intrat un contul lor. De 8 zile tot trimit mailuri,am fost și în agenție... detalii