Întreb BT a continuat să fie şi în prima parte a acestui an unul dintre cele mai accesate canale de comunicare ale Băncii Transilvania, anunta banca intr-un comunicat, in care adauga:
A fost înregistrat un nou record de vizitatori: peste 1 milion,
+26% față de aceeaşi perioadă a anului trecut.
Cu peste 1.700 de întrebări şi răspunsuri despre banking, platforma este utilă persoanelor care doresc să ştie mai multe despre produsele şi serviciile bancare, dar şi cum trebuie să procedeze în relaţie cu BT, în anumite contexte.
Datorită motorului de căutare bazat pe inteligenţă artificială
(Swiftype), integrat în platformă în acest an, vizitatorii ajung imediat la informaţiile căutate pe Întreb BT.
Întreb BT în 2021:
Peste 5.500 de vizitatori au intrat pe platformă, în fiecare zi.
Cei peste 1 milion de vizitatori au făcut peste 3 milioane de vizite, mai ales din Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi şi Braşov.
Cele mai multe vizite sunt din România, dar şi din Marea Britanie, Germania, Italia şi Spania.
Cei mai mulţi vizitatori au între 25 şi 44 de ani (54%).
Faţă de alţi ani, s-a schimbat interesul privind subiectele căutate, aşa încât vizitatorii au fost interesaţi mai ales de informaţii despre banking la distanţă, cum este aplicaţia BT Pay şi Internet şi Mobile Banking (BT24, NEO).
În zona de interes sunt, de asemenea, subiecte precum contul curent, carduri şi credite.
Se menţine preferinţa accesării informaţiilor de pe telefon (76%).
Prin intermediul Întreb BT, Banca Transilvania oferă din 2014 acces facil la informaţii şi contribuie astfel la incluziune şi educaţie financiară.
Banca Transilvania este cea mai mare bancă din România şi principalul finanţator al economiei. Cu o poveste începută în urmă cu 27 de ani, are peste 18% cotă de piaţă, 3,4 milioane de clienţi, 3 linii de business, peste 9.000 de angajaţi, soluţii de online banking şi 500 de sedii în 180 de localităţi.
Este singurul brand bancar românesc din Brand Finance Banking 500 (2021). Dincolo de banking, BT doreşte să aibă impact pozitiv în România, atât pentru oameni, cât şi pentru business şi mediu.
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca Comercială Română (BCR) devine prima bancă din România care integrează soluția de plată „Click to Pay” dezvoltată de Mastercard, direct în aplicația de digital banking, George, anunță banca într-un comunicat, în... detalii
Banca Comercială Română și MedLife își unesc eforturile într-un parteneriat strategic pentru a facilita accesul la servicii bancare moderne și consultații medicale gratuite în comunitățile rurale și urbane mici din... detalii
CEC Bank continuă procesul de digitalizare și oferă credite ipotecare în lei și euro, cu aprobare financiară online, în circa 30 de minute, cu zero drumuri la bancă, anunță banca într-un comunicat,... detalii
Banca Transilvania devine Partenerul Oficial de Cursă al Echipei McLaren Formula 1 la Marele Premiu al Ungariei Formula 1 Lenovo 2025 (Formula 1 Hungarian Grand Prix), una dintre cele mai... detalii