Raiffeisen Bank a primit in 2012 un numar de 36.327 de reclamatii de la clienti, fata de 29.336 in 2011, dintre care 71% au fost solutionate pozitiv, arata banca in raportul anual. Gradul de fidelizare a clientilor cu reclamatii a fost de 2%, fata de 3% in anul precedent, in timp ce nota primita de la clienti, pe baza unui sondaj, privind gradul de satisfactie in procesul de reclamatii, a fost de 3,3, pe o scara de la 1 (foarte nemultumiti) la 5 (foarte multumiti).
Începând cu luna noiembrie a anului 2012, activitatea de management reclamatii a fost migrata în aplicatia CRM, pentru a permite bancii sa aiba o perspectiva completa asupra relatiilor sale cu clientii. De asemenea, începând cu trimestrul al doilea al anului, s-a pus accent pe preluarea si fructificarea sugestiilor de îmbunatatire ale angajatilor bancii prin intermediul proiectului „Vocea Ta”, adaptând aplicatia dedicata la cerintele unui flux eficient si accesibil.
Astfel, în perioada mai – decembrie 2012 au fost colectate peste 1.100 de propuneri, aproximativ 40% dintre acestea fiind în prezent în diverse stadii de implementare, se arata in raportul Raiffeisen Bank.
Nu există comentarii pentru această știre.
Cele 32 de bănci din România au raportat în primul trimestru al anului un profit brut de 4,4 miliarde lei, din care au achitat un impozit pe venit de 710... detalii
Profitabilitatea băncilor este în ușoară scădere, pe fondul diminuării creșterii economice și creșterii instabilității și a riscurilor. Statisticile publicate de Banca Națională a României (BNR) arată că indicatorul de profitabilitate... detalii
Cele mai bune cotații de curs de schimb euro/leu le găsim la CEC Bank și Exim Banca Românească, rezultă din comparația ratelor de curs valutar practicate de cele mai mari... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au funcționat la ATM-urile altor bănci și la plățile în magazine, pe parcursul zilei de 11 aprilie 2025. Iar tranzactiile refuzate au fost dublate... detalii