Preşedintele Băncii Mondiale, Robert Zoellick, considera ca Germania nu are o viziune clara pe termen lung in calitatea sa de lider al Europei, ceea ce ingreuneaza iesirea continentului din criza financiara.rnrn”Exista multe decizii politice neclare, in timp ce economia si piata au nevoie de orientare si claritate”, a spus Zoellick intr-un interviu acordat publicatiei germane Wirtschaftswoche. rnrn”Acum 20 de ani, cand blocul sovietic s-a prăbuşit, cancelarul Helmut Kohl a dezvoltat o viziune a modului în care lucrurile s-ar putea dezvolta. O astfel de viziune lipseşte acum cu desavarsire si cu cat aceasta situatie dureaza mai mult, cu atat devine mai costisitoare iar solutiile mai putine”, a spus seful Bancii Mondiale.rnrnEl considera ca Europa inca nu are un plan de iesire din criza iar prin planurile de salvare doar a castigat timp.rnrn”Pana acum Europa a incercat sa-si rezolve problema prin injectii de lichiditate. Nu vreau sa fiu critic, dar aceasta nu rezolva problema ci doar castiga timp. Pe de o parte este problema datoriilor suverane, pe de alta datoriile bancilor. De aceea, Europa are nevoie de o abordare cuprinzatoare care sa ofere o solutie comuna la ambele probleme si sa ofere un raspuns pentru lipsa de competitivitate a Greciei”, spune Zoellick.rnrnEl considera ca Germania, care a jucat si pana acum rolul de lider al Europei, datorita dimensiunii economiei sale, trebuie sa se remarce si acum ca initiatorul solutiilor de salvare, in conditiile in care Franta se apropie de alegeri, in Italia exista turbulente iar Marea Britanie nu este in zona euro.rnrnProblema este ca politicienii germani ezita sa le spuna alegatorilor in mod clar care este directia de dezvoltare a Europei.rnrn”Intrebarea cruciala este daca cetatenii si guvernele din Europa vor sa construiasca si o uniune politica si economica pentru a completa uniunea monetara”, a adaugat Zoellick.
Nu există comentarii pentru această știre.
O gestiune ideală a veniturilor personale ar trebuie să urmeze următoarea regulă: jumătate din salariu să fie alocat pentru nevoile casei și familiei, 30% pentru alte cheltuieli, precum vacanțe sau... detalii
Apropierea vacanțelor și înmulțirea tranzacțiilor online conduc la creșterea tentativelor de fraudă și atacurilor de phishing. Metodele sunt diverse: conturile bancare ale consumatorilor sunt atacate prin conturi false pe rețelele... detalii
"Stimați clienți, vă informam că, temporar, bancnotele de 50 USD nu sunt acceptate pentru operațiunile de depunere numerar și schimb valutar la ghișeu și MBA. Vă mulțumim pentru înțelegere!", este... detalii
Cardurile de credit, cardurile de cumpărături, plățile cu cardul în țară și străinătate, precum și fraudele la care ne putem expune sunt câteva dintre temele dezbătute în cadrul Centrului de... detalii