Raiffeisen Bank a sprijinit financiar aparitia primului manual si a unui caiet de educatie financiar-bancara, care ar putea fi utilizate in scolile romanesti. Cartea si caietul Banii pe intelesul copiilor, scrise de doctorul in economie Ligia Georgescu-Golosoiu au fost lansate printr-un eveniment organizat la Liceul Jean Monnet la care au participat elevi, cadre didactice si invitati. Cu acest prilej actorul Marian Ralea a sustinut un spectacol pentru copii.rnrnCred ca astazi facem un lucru important pentru educatia copiilor nostri. Este clar ca orice sistem de invatamant modern trebuie sa pregateasca generatiile de astazi si pe cele viitoare in domeniul financiar-bancar, astfel incat fiecare copil sa dispuna de un cont bancar in care sa economiseasca bani si din care sa efectueze plati pentru nevoile sale. Viata multora dintre noi ar fi fost poate mai simpla, daca am fi beneficiat inca din copilarie de unele informatii referitoare la economisire, dobanzi sau rolul bancilor, a declarat Steven van Groningen, presedinte Raiffeisen Bank.rnrnCartea si caietul Banii pe intelesul copiilor se adreseaza elevilor din clasele a III-a si a IV-a si consideram ca toti copiii din Romania ar trebui sa beneficieze de astfel de informatii. Ce sunt banii, cum pot fi acestia inmultiti sau ce este un card sunt intrebari la care se pot gasi raspunsuri detaliate si explicatii simple, adaptate varstei copiilor. rnrnEste foarte important atat pentru copiii nostri, cat si pentru dascalii lor sa dispuna de cunostinte in domeniul financiar-bancar, avand in vedere ca, astazi, in literatura de specialitate nu a fost abordat acest subiect pe intelesul celor mici. Imi sunt foarte dragi aceste carti si consider ca prin modul lor de prezentare teoretic, ilustrativ, prin jocuri distractive, rebusuri si desene de colorat pot sa contribui la obtinerea unei performante a culturii bancare si a progresului economic in general, a spus Ligia Georgescu-Golosoiu, doctor in economie, expert in cadrul Bancii Nationale a Romaniei.rnrnRaiffeisen Bank ofera o gama completa de servicii si produse de calitate pentru persoane fizice, IMM-uri si companii mari. Banca are peste 2 milioane de clienti de retail (dintre care peste 120.000 IMM-uri) si peste 4.400 clien]i corporatii mari si medii. rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Inițiativa se bazează pe trei direcții esențiale: dotarea maternităților cu echipamente medicaleperformante, formarea continuă a personalului medical și monitorizarea postnatală a nou-născuților cu risc, prin centre specializate și o aplicație... detalii
30.000 de persoane au aplicat online, într-o singură zi, pentru produsele și serviciile Grupului Banca Transilvania, cuprinse în campania Bank Friday, anunță banca într-un comunicat, în care adaugă: Este cel... detalii
În baza convenției semnate cu BID, CEC Bank va putea acorda credite în limita unui plafon de 740 milioane de lei, utilizând plafonul de garantare de 520 milioane de lei... detalii
De Black Friday, în 7 noiembrie 2025, Banca Transilvania a atins noi recorduri privind tranzacțiile realizate prin ecosistemul său de plăți, incluzând cardurile, aplicațiile, POS-urile și bancomatele, conform unui comunicat... detalii
Call center-ul Intesa, inaccesibil și în a cincea zi după fuziunea cu First Bank
Credite pentru IMM-uri de la BCR, garantate de BID
Ofertă cu 36 de rate fără dobândă la cumpărăturile cu cardul de credit CEC Bank
Ce oferte are ING de Black Friday
Peste 15.000 de români și-au creat un istoric de creditare cu un împrumut Provident
Acord BT-BID pentru garantarea finanțărilor în investițiile publice locale
Acționarii BT primesc noi dividende
Nu se pot face plăți online cu cardurile Raiffeisen; problema a fost între timp soluționată
Ofertă cu dobândă fixă la creditul de nevoi personale CEC Bank
Fondul ETF BET Patria - Tradeville, câștig de 28%