Dacia ia în calcul reducerea preţului maşinilor, ca o măsură care să vină în sprijinul clientului, alături de banii primiţi de acesta prin programul Rabla, ieftinirea modelelor nefiind o măsură viabilă dacă acţionează singură, a declarat vicepreşedintele Dacia, Constantin Stroe.rnrn”Dacia ia în calcul reducerea preţului pe unitate, din marja de profit. Reducerea aceasta, cumulată cu prima de casare, s-ar putea traduce într-un avantaj pentru client de circa 1.700-2.000 de euro pentru un model Dacia de 10.000 de euro”, a explicat Stroe.rnrnEl a adăugat că ieftinirea maşinilor Dacia cu “câteva sute de euro” nu poate stimula suficient cererea astfel încât aceasta să fie corelată cu producţia pe care şi-a planificat-o producătorul.rnrnStroe a mai spus că oamenii sunt mai atenţi la rata lunară pe cate o plătesc decât la preţul final al automobilului, iar scumpirea creditului, accesul mai dificil la finanţări şi incertitudinile legate de taxa auto au determinat potenţialii clienţi ai Dacia să intre într-o stare de aşteptare.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca digitală germană Trade Republic, cu 8 milioane de clienți în 17 țări europene, s-a extins în Polonia, începând cu luna septembrie 2025, prima țară din afara zonei euro în... detalii
ANPC a anunțat că a verificat IFN-urile și casele de amanet și a găsit următoarele probleme: dobânzi excesive, clauze înșelătoare, anatocisme ascunse „dobândă la dobândă” comisioane raportate la valoarea totală... detalii
Banca Transilvania (BT) și Banca de Investiții și Dezvoltare (BID) lansează un parteneriat pentru susținerea IMM-urilor din România, prin facilitarea accesului acestora la finanțări garantate, reducerea costurilor și simplificarea accesului la creditare, anunță... detalii
Banca Transilvania continuă să își consolideze poziția de lider, cu o creștere susținută a activelor și o performanță financiară solidă în primele nouă luni ale anului, anunță banca într-un comunicat,... detalii
Banca Transilvania a primit ratinguri mai bune
Intesa nu a făcut față crizei preluării clienților First Bank nici în a patra zi după fuziune
„Ne pare rău, numărul apelat nu răspunde” nici a treia zi, la Intesa
Ne pare rău, apelantul Intesa nu răspunde! Foștii clienți First Bank nu-și pot folosi cardurile și aplicațiile și nu au cu cine vorbi
Jumătate dintre clienții băncilor fac plăți instant gratuite tip RoPay
Cardurile Unicredit au probleme de funcționare
Cardurile și POS-urile Libra nu funcționează; problema a fost rezolvată
Codurile QR RoPay au ajuns în autobuzele și tramvaiele din Oradea
Credite fără comision de acordare pentru mici antreprenori, la Patria Credit și Patria Bank
Transferurile Ropay instant, doar cu numărul de telefon și fără comisioane, posibile la 9 bănci