In cursul zilei de azi, 15 aprilie, au fost trimise de cãtre entitãti neautorizate, mesaje prin care s-a încercat obtinerea de date confidentiale aferente cardurilor clientilor Bãncii Transilvania, se arata intr-un comunicat al bancii.rnrnEste vorba de o încercare de tip “phishing”, prin care se urmãreste intrarea în posesia datelor detinãtorilor de carduri, în vederea utilizãrii lor pentru derulãri de operatiuni neautorizate.rnrnImediat ce Banca Transilvania a identificat aceastã situatie, a trecut la informarea clientilor, prin toate canalele pe care le are la dispozitie, în scopul limitãrii oricãror riscuri operationale de fraudã.rnrnInformãm pe aceastã cale cã Banca Transilvania nu a transmis si nu va transmite clientilor sãi mesaje prin care sunt solicitate date confidentiale privind cardurile, respectiv nu trimite niciodatã mesaje e-mail în care sã fie introduse link-uri cãtre site-uri în care sã li se cearã clientilor sã introducã informatii cu privire la identitatea personalã, conturi, numãrul cardului, data expirãrii, PIN-ul sau alte detalii despre produse si servicii bancare detinute.rnrnPrecizãm cã Banca Transilvania se va implica în actiuni – împreunã cu organele de anchetã abilitate – în scopul identificãrii persoanelor responsabile pentru aceste actiuni.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Banca digitală germană Trade Republic, cu 8 milioane de clienți în 17 țări europene, s-a extins în Polonia, începând cu luna septembrie 2025, prima țară din afara zonei euro în... detalii
ANPC a anunțat că a verificat IFN-urile și casele de amanet și a găsit următoarele probleme: dobânzi excesive, clauze înșelătoare, anatocisme ascunse „dobândă la dobândă” comisioane raportate la valoarea totală... detalii
Banca Transilvania (BT) și Banca de Investiții și Dezvoltare (BID) lansează un parteneriat pentru susținerea IMM-urilor din România, prin facilitarea accesului acestora la finanțări garantate, reducerea costurilor și simplificarea accesului la creditare, anunță... detalii
Banca Transilvania continuă să își consolideze poziția de lider, cu o creștere susținută a activelor și o performanță financiară solidă în primele nouă luni ale anului, anunță banca într-un comunicat,... detalii
Banca Transilvania a primit ratinguri mai bune
Intesa nu a făcut față crizei preluării clienților First Bank nici în a patra zi după fuziune
„Ne pare rău, numărul apelat nu răspunde” nici a treia zi, la Intesa
Ne pare rău, apelantul Intesa nu răspunde! Foștii clienți First Bank nu-și pot folosi cardurile și aplicațiile și nu au cu cine vorbi
Jumătate dintre clienții băncilor fac plăți instant gratuite tip RoPay
Cardurile Unicredit au probleme de funcționare
Cardurile și POS-urile Libra nu funcționează; problema a fost rezolvată
Codurile QR RoPay au ajuns în autobuzele și tramvaiele din Oradea
Credite fără comision de acordare pentru mici antreprenori, la Patria Credit și Patria Bank
Transferurile Ropay instant, doar cu numărul de telefon și fără comisioane, posibile la 9 bănci