Circa 60% din clienţii de bănci lucrează cu o singură bancă, dar de obicei un client ia de la o bancă un singur produs, iar dacă foloseşte mai multe produse cu tot atâtea bănci lucrează, a declarat miercuri Anca Zamfirescu, senior research GFK România, în conferinţa ‘România Retail Summit’.rnrn’Un procent de 2% din populaţie a renunţat la credite. 66% aveau, în 2009, credite la top 3 bănci. În general, primele bănci sunt cele câştigă încrederea celei mai mari părţi din populaţie. În România educaţia financiar-bancară este destul de scăzută şi, practic, primele bănci au tot. În 2010 băncile din top 8 au reuşit să atragă clienţi. Până acum nu se întâmplau mutări de genul acesta în piaţa bancară. Era destul de greu, de fapt, să muţi clienţii de la o bancă la alta. Asta a reuşit recesiunea’, afirmat Zamfirescu.rnrnPotrivit acesteia, pe termen lung oamenii nu mai vor să rămână cu un serviciu de la o singură companie.rnrn’Oamenii vor sa încerce mai mult. Mai ales anumite domenii sunt afectate de aşa ceva, de exemplu echipamentele electronice. Căutarea de produse mai ieftine nu e ceva ce a adus recesiunea. Este o tendinţă pe termen lung care este încurajată de tehnologie’, a mai spus reprezentanta GFK România.
Cele 32 de bănci din România au raportat în primul trimestru al anului un profit brut de 4,4 miliarde lei, din care au achitat un impozit pe venit de 710... detalii
Profitabilitatea băncilor este în ușoară scădere, pe fondul diminuării creșterii economice și creșterii instabilității și a riscurilor. Statisticile publicate de Banca Națională a României (BNR) arată că indicatorul de profitabilitate... detalii
Cele mai bune cotații de curs de schimb euro/leu le găsim la CEC Bank și Exim Banca Românească, rezultă din comparația ratelor de curs valutar practicate de cele mai mari... detalii
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au funcționat la ATM-urile altor bănci și la plățile în magazine, pe parcursul zilei de 11 aprilie 2025. Iar tranzactiile refuzate au fost dublate... detalii