Internet banking imbunatatit la Bancpost

Autor:

Bancherul.ro
Publicat la: 2010-11-16 19:14 Ultima actualizare: 2010-11-16 19:14

Bancpost anunta lansarea unor noi facilitati ale aplicatiei Fastbanking care confera flexibilitate si in acelasi timp siguranta sporita in utilizarea acestui serviciu. Din dorinta de a optimiza relatia cu clientii cat si de a creste gradul de satisfactie al acestora fata de produsele si serviciile oferite, Bancpost vine in intampinarea acestora cu mai multe noutati in utilizarea Fastbanking”.rnrnAstfel, incepand de astazi Bancpost ofera clientilor sai, utilizatori ai serviciului Fastbanking urmatoarele facilitati:rnrn Noi metode de autentificare adaptate preferintelor si nevoilor financiare ale utilizatorilor : Token, SMS sau VIP Mobile (Verisign Identity Protection) – o aplicatie software care transforma telefonul mobil intr-un token virtual. rn Posibilitatea setarii / modificarii diferentiate a limitelor pe tranzactii (inclusiv pe grupuri de utilizatori) in cadrul sau in afara limitei prestabilite de banca si respectiv posibilitatea setarii/modificarii restrictiilor de acces pe conturi, in mod preferential.rnrn„Introducerea unor metode noi de autentificare este un proiect ce s-a dezvoltat din dorinta de a satisface nevoile clientilor noastri de a avea acces permanent la Fastbanking. Pentru noi disponibilitatea sistemului de internet banking nu inseamna numai a avea aplicatia disponibila 24 de ore, sapte zile pe saptamana, ci si posibilitatea utilizatorilor de a putea accesa aplicatia in conditii de maxima siguranta prin metode multiple de autentificare adaptate nevoilor fiecarui client in parte.” a afirmat dl. Marian Ignat, director, Directia Direct Banking, cu prilejul lansarii noilor facilitati ale Fastbanking-ului.rnrnAccesul in aplicatia Fastbanking se realizeaza cu „nume utilizator” si „parola”, dupa care se efectueaza autentificarea printr-una din metodele pe care le selecteaza clientul. Oricare dintre metodele alese in desfasurarea operatiunilor in mediul on-line prezinta un nivel de securitate ridicat, Bancpost asigurand astfel clientilor sai solutii flexibile de prevenire impotriva riscului de frauda. rnPentru relatii si sprijin in utilizarea acestui serviciu precum si a noilor utilitati, Bancpost asigura suport clientilor sai prin serviciul Helpdesk Fastbanking®, telefon 021/308.54.60 sau www.bancpost.ro aplicatia de Fastbanking. rn

Comentarii

Nu există comentarii pentru această știre.

Adauga un comentariu

(nu se afiseaza pe site)
Turing Number

Alte stiri din categoria: Stirea Zilei

Ce fac dacă un funcționar de la Raiffeisen mă întreabă de un credit?

„Buna ziua. Am fost apelată zilele trecute de un funcționar de la Raiffeisen care m-a intrebat de un credit imobiliar. Vă rog să verificați, eu nu am luat niciun credit... detalii

Plățile cu cod QR încearcă de 12 ani să bată cardurile. Vor reuși acum?

Plățile cu telefonul printr-un cod QR au debutat în România în urmă cu 12 ani, la finalul lui 2013, printr-un proiect al Garanti Bank și firma suedeză Seamless, la bezinăriile... detalii

Aplicațiile financiare străine, folosite pentru fraudele online

Aplicațiile financiare străine cu care poți să-ți faci un cont IBAN și un card, precum Zen, sunt preferatele escrocilor care orchestrează fraude online cu promisiuni de câștiguri mari prin diverse... detalii

Cum ți se pot fura banii din contul bancar

O metodă utilizata de escroci pentru furtul banilor din conturile bancare este instalarea unor aplicații pentru controlul telefoanelor celor care sunt păcăliți cu credite sau investiții în acțiuni sau criptomonede.... detalii