Banca Transilvania și OTP Bank România anunță informații de interes privind accesarea serviciilor
și produselor OTP Bank România în perioada 28 februarie – 2 martie 2025, conform unui comunicat de presa, in care se adauga:
BT și OTP Bank România vor deveni aceeași bancă în 28 februarie, iar în intervalul 28 februarie – 2 martie au loc operațiuni tehnice privind fuziunea.
Preocuparea celor două bănci este ca operațiunile să aibă impact cât mai redus asupra clienților.
Având în vedere că integrarea OTP Bank în BT a intrat în linie dreaptă, recomandarea pentru clienți
este preluarea, din timp, a cardului BT care va înlocui în curând cardul OTP Bank România.
Clienții pot afla în mai multe moduri, pe site-ul BT, sucursala sau agenția BT/OTP Bank România de la care pot prelua cardul.
Pentru a putea folosi începând cu 2 martie, ora 7.00, cardul BT fizic sau digital (prin aplicația BT Pay), clienții trebuie să îl activeze la unul dintre bancomatele Băncii Transilvania.
Aplicația trebuie descărcată din Google Play, App Store sau Huawei App Gallery.
Cele două bănci recomandă vigilență maximă privind toate mesajele primite în această perioadă, existând riscul ca persoane rău intenționate să încerce să imite comunicarea BT/OTP Bank România.
Banca nu va cere niciodată informații precum contul bancar, date de logare, datele cardului etc., nu va solicita realizarea unor transferuri/plăți, completarea unor date personale/bancare prin accesarea unor link-uri și nici descărcarea unor aplicații care permit controlul de la distanță a telefonului/laptopului.
Pentru consultanță în română, engleză și maghiară, echipa Contact Center & Customer Care BT este la dispoziția clienților OTP Bank România: 0800 800 881; 0264 308 014; otp@btrl.ro,
Nu există comentarii pentru această știre.
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii
Aplicația Raiffeisen Smart Mobile are probleme de funcționare, conform sesizărilor primite de la cititori. „Vreau să-mi schimb PIN-ul cardului din aplicația Raiffeisen, dar nu pot, de ce?”, întreabă o cititoare,... detalii