Din data de 11 martie Call Center-ul Millennium Bank va fi disponibil 24 de ore din 24, 7 zile din 7, pentru clientii bãncii, persoane fizice, se arata intr-un comunicat de presa al bancii. rnrnPrin apelarea numerelor: 0 801 000 111 (pentru reteaua Romtelecom) sau *2111 (pentru retelele Vodafone si Orange) – clientii persoane fizice pot efectua o gamã largã de operatiuni, beneficiind de asistentã specializatã din partea unui consultant Millennium Bank.rnrnServiciul Call Center poate fi utilizat pentru obtinerea de informatii privind soldurile, conturile, sau datele de scadentã ale ratelor, efectuarea de transferuri în lei sau în valutã, operarea de schimburi valutare, rambursarea sumelor utilizate din limita aferentã cardului de credit, închiderea depozitelor la termen, schimbarea codului PIN pentru cardurile de credit/debit, activarea cardurilor noi, blocarea cardurilor pierdute/furate.rnrnPrin intermediul serviciul Call Center putem actiona eficient si rapid ori de câte ori este nevoie, pentru a asigura accesul clientilor la serviciile bãncii. Apelând numãrul de Call Center nu mai este necesarã deplasarea la una dintre sucursalele noastre si pot fi rezolvate în timp real solicitãrile clientilor”, a declarat domnul Jose Toscano, Director General Millennium Bank. rnrnMillennium Bank oferã clientilor sãi o gamã largã de produse si servicii, destinate sã acopere toate nevoile financiare ale acestora. Obiectivul Millennium Bank Romania este acela de a veni în sprijinul clientilor sãi. Acest lucru se reflectã atât în oferirea unor alternative de acces la serviciile bancare cât si în crearea unor produse flexibile si competitive, în trend cu piata, promovând o abordare dinamicã si inovativã.
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii