“O parte dintre cardurile BCR au luat o pauza de functionare in aceasta dupa-amiaza”, a anuntat banca, pe Facebook.
“Echipa noastra a intervenit rapid, iar acum sistemele sunt functionale”, precizeaza BCR.
“Ne cerem scuze pentru inconvenientele create. Va rugam sa ne contactati, daca exista probleme. Suntem aici, pe receptie, pentru voi”, adauga banca.
Intr-un comentariu, un client BCR se plange ca i s-au blocat banii dupa ce a incercat sa faca o plata cu cardul Visa si intreaba cand se deblocheaza.
Al client s-a plans ca are probleme cu aplicatia George, de o saptamana: “am fost in doua sucursale pentru ajutor si mi s-a spus ca e o problema cu aplicatia. Ce se intampla?”
BCR i-a raspuns sa-si lase datele personale in privat pentru a-l contacta in vederea rezolvarii problemei.
Altcineva s-a plans ca nu poate retrage bani de la bancomat, iar alt client BCR a postat o fotografie de pe telefon cu timpul de asteptare la call center: 25 de minute.
“Am facut cumparaturi in Germania, la casa cardul nu a functionat. Ne faceti de tot rasul. La bancomat luati o groaza de bani comision”, a comentat un client BCR.
(stire in curs de actualizare)
Nu există comentarii pentru această știre.
BCR și-a majorat semnificativ, cu 41%, stocul de credite de consum acordate populației în primul trimestru al acestui an. Creditele ipotecare aprobate de BCR au avansat într-un ritm mai lent,... detalii
Transfond a anunțat că ING Bank se află printre cele cinci bănci prin aplicațiile cărora se pot face transferuri de bani instant printr-un cod QR generat în aplicațiile bancare, alături... detalii
BCR devine a cincea bancă, alaturi de CEC Bank, ING Bank, Libra Bank si BRD, prin care se pot face transferuri instant cu scanarea unui cod QR generat în aplicația... detalii
Regulamentul privind raportarea persoanelor fizice și juridice cu datorii de peste 20.000 de lei la bănci și IFN-uri în Centrala Riscului de Credit (CRC) administrată de Banca Națională a României... detalii