Un client al BCR s-a suparat pe banca pentru faptul ca dupa ce i-a fost blocat cardul in bancomat, angajatii bancii l-au pus sa faca o cerere pentru emiterea unuia nou, pentru care trebuia sa astepte 5 zile. Ulterior insa, l-au sunat sa-i spuna ca i-au gasit cardul in bancomat, dar nu i-l mai pot inapoia pentru ca…facuse cererea pentru emiterea unui nou card. Pentru care urma sa plateasca un comision, fireste.
Client BCR: „Mi-ati blocat cardu inauntru in bancomat din cauza ca, citez ce scria pe ecranul bancomatului BCR ultra-securizat: “Internet Explorer Plugin has crashed.” Ma duc la ghiseu sa imi cer cardu inapoi. “NU SE POATE! FACETI CERERE PENTRU ALTU!”. Era la 5 metri cardu de mine intr-o cutie si eu trebuie sa astept 5 zile ca sa vina altu. Bun, zis si facut. Dupa care ma suna azi “V-AM GASIT CARDU IN BANCOMAT…DA NU VI-L PUTEM DA CA ATI FACUT CERERE SA IL BLOCATI!” Sunteti niste mediocri.”
"Banca mi-a refuzat aprobarea unui credit, fără să-mi dea nicio explicație. E normal așa ceva?", este una dintre întrebările primite frecvent de la cititori. Ultimul caz este cel al unui... detalii
"Consumatorii să fie atenți la câteva lucruri: Dacă rambursează doar suma minimă de plată la un card de credit, vor plăti dobândă, însă dacă vor plăti rata întreagă din luna... detalii
Presedintele american Trump si sotia lui si-au lansat o criptomoneda care a fost cumparata, fireste, de multi oameni, sporindu-i rapid valoarea. "O criptomeda a presedintelui SUA nu poate sa scada... detalii
Dobanda de politica monetara a BNR (Banca Nationala a Romaniei) ar putea fi scazuta de trei ori in acest an, la 5,75%, de la 6,5%, cat este in prezent, conform... detalii