“În pofida provocărilor economice continue, cheltuielile realizate cu carduri Visa de europeni au crescut cu 14% în 2011 întrucât mulţi consumatori şi retaileri au înţeles avantajele, securitatea şi eficienţa plăţilor electronice. Cea mai rapidă creştere a fost înregistrată din nou de cardurile de debit. Anticipăm că dezvoltarea plăţilor electronice va continua în cursul anului 2012, când vom lansa serviciile de plăţi mobile şi portofel electronic. Aceste servicii noi, care reprezintă un element cheie pentru strategia noastră privind viitorul plăţilor, vor revoluţiona cumpărăturile zilnice făcute de consumatori astfel încât estimăm că până în 2020 peste jumătate dintre tranzacţiile Visa din Europa vor fi realizate cu un dispozitiv mobil”, a declarat Peter Ayliffe, director executiv al Visa Europe.rnrnCheltuielile efectuate cu carduri Visa în Europa au crescut cu 14% în 2011, totalizând 1.160 miliarde euro, potrivit rezultatelor anunţate de Visa Europe. rnrnAceastă creştere înseamnă că 1 € din fiecare 7 € cheltuiţi în Europa este pe un card Visa, raportul îmbunătăţindu-se de la 1 € din fiecare 8 € în 2010 şi 1 € din 18 € în anul 2000. rnrnCardurile de debit, metoda de plată preferată a europenilor, au continuat să înregistreze o creştere anuală rapidă, de 16%, atât ca număr cât şi ca valoare a tranzacţiilor realizate la POS. Aproape 80% din cheltuielile consumatorilor pe carduri Visa la comercianţi în Europa reprezintă tranzacţii cu carduri de debit.rn
Nu există comentarii pentru această știre.
Cardurile Mastercard emise de BRD nu au funcționat la ATM-urile altor bănci și la plățile în magazine, pe parcursul zilei de 11 aprilie 2025. Iar tranzactiile refuzate au fost dublate... detalii
Credit Europe Bank, recent transformată dintr-o bancă românească într-una străină, înregistrată în Olanda, deținută de FibaGroup a magnatului turc Hüsnü Özyeğin, a anunțat că la jumătatea anului își va schimba numele în Nexent Bank, cu scopul de "a oferi servicii bancare moderne, transparente și centrate pe client, atât clienților corporativi, cât și persoanelor fizice". Schimbarea numelui va avea loc "fără niciun impact asupra produselor și serviciilor existente." Am întrebat banca dacă aceasta urmează să devină exclusiv digitală, însă răspunsul a fost negativ: "Nexent Bank nu va deveni o bancă exclusiv digitală, însă va continua să își extindă serviciile digitale, oferind clienților soluții tot mai moderne și eficiente. Dezvoltarea soluțiilor tehnologice este una dintre prioritățile strategice, pentru a oferi clienților o experiență mai fluentă, intuitivă și personalizată." Noul logo Nexent Bank ar putea arăta ca în... detalii
Bancile romanesti si-au majorat anul trecut provizioanele pentru riscuri, precum si valoarea capitalurilor proprii, semn ca devin mai prudente in fata incertitudinilor in crestere. Concret, conform datelor furnizate de Banca... detalii
Banca digitala maghiara Granit Bank s-a extins in Romania cu o oferta de cont si card gratuite, dupa modelul bancii romanesti digitale Salt. Sa facem o comparatie intre serviciile Granit... detalii